خبرگزاری کار ایران

والیبال زیر ۲۳ سال آسیا- میانمار؛

تمرین شاگردان پیمان‌ اکبری بر خلاف مسیر باد/ بررسی نقاط قوت و ضعف هندی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۱۷

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در آخرین جلسه تمرینی خود پیش از پا گذاشتن به رقابت‌های قهرمانی آسیا، تلاش کرد راهی برای مقابله با بادی که در سالن می‌وزد پیدا کند.

به گزارش ایلنا، مسئولان برگزاری نخستین دوره رقابت‌های زیر 23 سال آسیا برای مقابله با هوای گرم و شرجی کشور میانمار، سیستم تهویه سالن‌های محل برگزاری رقابت‌ها را راه اندازی کرده‌اند اما این کار باعث وزش باد در سالن شده است.

وزش باد به حدی است که حرکت توپ را در میدان با مشکل مواجه می‌کند و به این دلیل کادر فنی تیم ملی تلاش کرد در جلسه تمرینی امروز که در سالن اصلی مسابقات برگزار شد، راهکاری برای مقابله با این مشکل بیابد.

در این تمرین کادر فنی تیم ملی تاکید داشت تا پاسورها بیشتر از پاس‌های بلند به مناطق 2 و 4 استفاده کنند تا اسپکرها با توجه به بادی که در سالن می‌وزد، حرکت بدن و دست خود را تنظیم کنند.

در آغاز این تمرین پیمان اکبری سرمربی تیم ملی در جلسه کوتاهی که با بازیکنان داشت، درباره نقاط قوت و ضعف تیم هند که نخستین حریف تیم کشورمان در این رقابت‌ها است نکاتی را یادآور شد.

پس از پایان این تمرین که در سالن B مجموعه ورزشی وونا تیکدی شهر نای پی داو برگزار شد، پیمان اکبری و مرتضی عهدی سرمربی و مربی تیم ملی کشورمان به سالن مجاور رفتند تا مسابقه تیم های کره جنوبی و قزاقستان را از نزدیک تماشا کنند.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا از امروز (سه شنبه 22 اردیبهشت) در شهر نای پی داو کشور میانمار آغاز شده و تا 30 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

تیم ملی زیر 23 سال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های قطر، هند و فیلیپین رقابت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز