خبرگزاری کار ایران

باید احترام‌ها حفظ شود

کاظمی: هدفم انتقام از پیکان نبود/گل‌های پیکان درست باشد مربیگری را کنار می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۳۱۲

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد اگر گل هایی که پیکانی‌ها به ثمر رساندند بدون خطا و درست باشد مربیگری را کنار می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی پس از پیروزی راه‌آهن بر پیکان در نشست‌خبری اظهار داشت: بازی استرس زیادی داشت اما بازیکنان ما توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. خوشحالم در چنین شرایطی ما نتیجه خوبی کسب کردیم  تا حدودی بقای خود را در لیگ تضمین کردیم.

وی درباره اعتراض مسئولان پیکان به قضاوت داور خاطرنشان کرد: در گل‌اول روی دروازه‌بان ما خطا شد و در گل‌دوم هم چنین اتفاقی افتاد. اگر این گل‌ها درست باشد مربیگری را کنار می‌گذارم. جهانبازی هم مثل من اشتباه دارد، همانطور که من اشتباهاتی در تعویض و یا ترکیب داشتم.

سرمربی راه‌آهن درباره انتقام از تیم سابقش نیز گفت: در فوتبال چیزی به نام انتقام مطرح نیست. این یک بازی بود و تمام شد. باید احترام‌ها حفظ شود. شما جایگاه وزیر ورزش را ببینید برخی‌ها نسبت به او بی‌احترامی می‌کنند که من ناراحت شدم و یا رئیس فدراسیون‌فوتبال را ببینید که جایگاهش کجا است و چه بی‌احترامی‌هایی به او می‌شود، این مسائل باید از بین برود.

وی درباره درگیری با مربی پیکان نیز تأکید کرد: کمیته انضباطی در این‌باره نظر خواهد داد. من به خاطر همین رفتارها است که می‌گویم باید احترام وجود داشته باشد.

کاظمی درباره شانس بقای تیمش در لیگ متذکر شد: یک بازی دیگر داریم و باید امتیاز بگیریم که کار به اما و اگر نکشد. فقط مربی نمی‌تواند درباره تیم صحبت کند، بلکه بازیکنان هم به خوبی فعل خواستن را صرف کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز