خبرگزاری کار ایران

حسین زادگان مدیر کاربلدی است؛

مناجاتی: دنبال قهرمانی در المپیک کارگری ایتالیا هستیم/باید معرف فرهنگ ایرانی- اسلامی باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۱۵۶

سرمربی تیم ملی فوتبال کارگری کشورمان گفت: رئیس فدراسیون کارگری مدیر کاربلدی است و نهایت تلاشش را برای حمایت از تیم فوتبال کارگران کشور انجام می دهد.

مهدی مناجاتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حسین زادگان رئیس فدراسیون کارگری مدیر کاربلدی است و برای ورزش کارگری خیلی زحمت می‌کشد و از پیشکسوتان خوبی مثل منصور احمدی و گودرز حبیبی برای رشد ورزش کارگری استفاده می کند.

وی در مورد روند آماده سازی تیم فوتبال کارگران ایران گفت : ما تعدادی بازیکن را در اردوی اول مان در مازندران در اختیار داشتیم و اردوی بعدی ما در تهران است که نسبت به اردوی اول نفرات کمتری خواهند بود و بعد از اردوی سوم به المپیک کارگری در ایتالیا اعزام خواهیم شد.

وی ادامه داد: فدراسیون کارگری تازه تاسیس است و تا آنجایی که در توان شان بوده از ما حمایت کرده اند و امکانات در اختیارمان گذاشته اند. حسین زادگان خیلی تلاش می کند و می خواهد بهترین امکاناتی که در توانش است را در اختیار ما بگذارد.

مناجاتی در پایان گفت: هدف اصلی ما در المپیک کارگری که در ایتالیا برگزار می شود این است که خواست مردم کشورمان که ارائه فرهنگ ایرانی- اسلامی است را معرفی کنیم. درست است که دنبال قهرمانی و کسب عنوان در این مسابقات هستیم اما دنبال ارائه فرهنگ ایرانی -اسلامی هم هستیم و در کنار آن به دنبال قهرمانی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز