خبرگزاری کار ایران

دوران امیر تمام نشده اما...

بختیاری‌زاده: قلعه‌نویی باید پاسخگوی نتایج استقلال باشد/کادر فنی صادقانه مشکلات را بگویند

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است که دوران امیر قلعه نویی تمام نشده و نباید با یک سری انتقادات او را تخریب کرد.

گفت و گوی سهراب بختیاری زاده با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

*چرا استقلال در این فصل نتوانست نتایج خوبی کسب کند؟

خیلی از مسائل در این ماجرا دخیل هستند. موفقیت یک تیم به یک نفر ربط ندارد و اگر استقلال نتیجه نگرفته دلایل زیادی دارد. استقلال به خصوص در این هفته های آخر انتظارات را برآورده نکرده و این در شرایطی است که کادر فنی در شروع لیگ زمان کافی برای یارگیری و آماده سازی تیم داشتند. کادر فنی خیلی صادقانه می توانند مشکلات را بگویند اما آن چیزی که ما از بیرون می بینیم استقلال با آن چیزی که انتظار داشتیم فاصله داشت، چون انتظار داشتیم استقلال در کورس قهرمانی باشد.

*مشکل استقلال کجاست که نتیجه نمی گیرد؟

استقلال ضعف فنی دارد هر چند بعضی از دوستان می گویند که مشکل بدنی دارد اما امسال خیلی روی جاسم کرار حساب کرده بودند به خصوص در فاز تهاجمی اما کرار نتوانست انتظارات را برآورده کند و در حملات زهردار نبودند و همین مشکل به ساختار دفاعی تیم هم ضربه زد ضمن اینکه مدافعان استقلال مثل صادقی و عمران زاده نوسان زیادی داشتند.

*قلعه نویی در نتایج نه چندان خوب امسال استقلال چقدر مقصر است؟

حتما سرمربی باید جوابگو باشد و عرف فوتبال هم همین است. قلعه نویی محکوم است که هر سال در کورس باشد یا قهرمان شود که این منطقی نیست. نباید کسی را تخریب کرد که به خاطر او ستاره ها رفته اند و مقصر شما هستید. حتما قلعه نویی اشتباه کرده اما باشگاه استقلال امثال قلعه نویی را به راحتی به دست نیاورده که به راحتی آنها را از دست بدهد و همه مشکلات را نباید گردن امیر قلعه نویی بیندازند.

*عده ای هم معتقدند دوران قلعه نویی تمام شده است. این فرضیه را قبول دارید؟

نه این حرف روی منطق نیست و به خاطر حساسیت زیاد نسبت به امیر است. ایرادی ندارد یک مربی مدتی از یک تیم دور باشد و خودش را بازسازی کند. هر مربی با هر شرایط سنی با تفکرات به روز و با استفاده از تجربیاتش می تواند به یک تیم کمک کند. خیلی از مربیان 3 فصل در یک تیم بوده اند و نتیجه نگرفته اند و بعد نتیجه گرفته اند. به اعتقاد من انتقادات همراه با حب و بغض نباشد تا کسی را تخریب نکنیم.

کد خبر : ۲۷۵۲۸۹