خبرگزاری کار ایران

با حضور سجادی

مراسم تودیع و معارفه در فدراسیون شطرنج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۶۷۲

مراسم تودیع محمد جعفر کامبوزیا، رییس مستعفی فدراسیون شطرنج و معارفه سرپرست جدید فدراسیون صبح امروز (یکشنبه) در فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع کامبوزیا رییس مستعفی فدراسیون شطرنج و معارفه امیر حسینی، سرپرست جدید این فدراسیون صبح امروز با حضور نصرالله سجادی، معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در فدراسیون‌شطرنج برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سجادی با تشکر از کامبوزیا درباره خدماتی که برای شطرنج در این مدت داشته، تشکر کرد و گفت: شطرنج پتانسیل‌ بالایی در ایران دارد. می‌توان قهرمانان زیادی را در این رشته پرورش داد. این رشته استعدادهای زیادی در رده‌های سنی مختلف دارد. من از زحماتی که کامبوزیا برای فدراسیون شطرنج کشیده تشکر می‌کنم و برای امیر حسینی، سرپرست جدید این فدراسیون آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه محمدجعفر کامبوزیا، رییس مستعفی فدراسیون شطرنج گفت: من به دلیل مشکلات شخصی‌ام نمی‌توانستم حضور تمام‌وقت در فدراسیون داشته باشم و ترجیح دادم استعفا دهم. البته این به معنی این نیست که من شطرنج را کنار می‌گذارم. درست است من حضور فیزیکی ندارم اما هر کمکی از دستم بر آید برای جامعه شطرنج انجام می‌دهم و به رشد شطرنج در ایران کمک می‌کنم. آروزی من رسیدن شطرنج به قله جهان است.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: از روسای هیات‌ها که با تمام کاستی‌ها و کمبودها ساختند و از آبروی خود را هزینه می‌کرد‌ند تا شطرنج پیشرفت کند، تشکر می‌کنم.

کامبوزیا در مورد سرپرست جدید فدراسیون شطرنج نیز تصریح کرد: حسینی خود از با سابقه‌های ورزش است. او می‌تواند به شطرنج کمک‌های زیادی کند. همان‌طور که در این مدتی که در سمت قائم‌مقام فدراسیون شطرنج بود کمک‌های شایانی به فدراسیون شطرنج کرد. من تجربیاتم را در اختیار او قرار خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز