خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد

واکنش گواردیولا به اتهام‌ها درباره مصدومیت روبن/ احتمال بازی ریبری مقابل بارسا

سرمربی بایرن‌مونیخ به انتقادها و البته اتهام‌هایی که به او درباره تشدید مصدومیت آرین روبن زده‌اند واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا در نشست خبری در واکنش به انتقادهایی که به او وارد شده، گفت: این را بدانید که من هیچ‌گاه بازیکنی را بدون هماهنگی پزشک باشگاه در ترکیب تیم قرار نمی‌دهم.

وی ادامه داد: آرین روبن بازیکن مهمی برای بایرن است. اگر مقابل بایرن او را در به زمین فرستادم با پزشک تیم هماهنگ شده بود و البته من نمی‌توانستم پیش‌بینی کنم در این دیدار بار دیگر دچار مصدومیت می‌شود با این حال من در مصدومیت او مصر نیستم.

گواریولا درباره میزبان مصدومیت و احتمال بازی رابرت لواندوفسکی مقابل بارسلونا نیز گفت:‌ قبل از اینکه در این باره مصدومیت لوباندوفسکی توضیحی بدهم باید ابتدا ببینیم روند بهبودی او به چه نحوی خواهد بود اما اینکه او بتواند مقابل بارسلونا بازی کند یا نه بستگی به تست‌های پزشکی قبل از این دیدار دارد. تیم پزشکی بایرن در این باره تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

سرمربی بایرن درباره مصدومیت و احتمال بازی‌کردن فرانک ریبری نیز متذکر شد:  فرانک مصدومیتی طولانی را پشت سر گذاشته و ممکن است در بازی با لورکوزن دقایقی برای تیم به زمین برود. مقابل بارسلونا همممکن است دقایقی در ترکیب تیم قرار بگیرد اما باید تا روز بازی صبر کنیم.

گواردیولا درباره شکست مقابل بروسیا دورتموند و حذف از جام حذفی نیز گفت: قبل از هر چیزی به دورتموندی‌ها تبریک می‌گویم. ما بازی پربرخورد و پرتنشی را پشت سر گذاشتیم. در این دیدار ما تیم برتر میدان بودیم و مثل یک تیم بزرگ در این دیدار شکست خوردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی با دورتموند یکی از بهترین بازی‌هایی بود که من روی نمکت بایرن بودم. باید تاکید کنم فوتبال همین است و همیشه نمی‌توان به فینال رسید با این حال من از عملکرد بازیکنان تیم احساس غرور می‌کنم و تاکید می‌کنم یکی از بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشتیم و مانند یک تیم بزرگ بازی را باختیم.

کد خبر : ۲۷۴۳۶۷