خبرگزاری کار ایران

مزایده سوم سرخابی‌ها برگزار شد؛

4 خریدار برای پرسپولیس و استقلال/ سرنوشت تنها خریدار آبی‌ها در دست شورای 3 نفره

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۹۹۵

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور اسامی متقاضیان استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مزایده سوم برای خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ساعت 14 امروز در محل سازمان خصوصی‌سازی آغاز شد که پاکت‌های 4 خریدار که متقاضی خرید 2 باشگاه سرخابی‌ پایتخت باز شد.

در بین خریداران دو باشگاه، 3 خریدار برای پرسپولیس و یک خریدار هم برای باشگاه‌استقلال پاکت‌های خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده بودند که علیرضا معظمی‌نیا، شرکت بهنام پیشروی کیش با نمایندگی منصور عرفانیان و همچنین باشگاه استیل‌آذین ایرانیان متقاضی خرید پرسپولیس هستند و در سوی دیگر شرکت شورایکو با نمایندگی سید مهدی شقایقی برای در اختیار گرفتن سکان هدایت باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرده‌اند.

البته رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور اعلام کرده که اسامی برندگان اعلام نخواهد شد چراکه شورای 3 نفره متشکل از وزیر اقتصاد، وزیر دادگستری و همچنین وزیر ورزش باید اهلیت خریداران را تایید کنند.

قرار است سه‌شنبه هفته آینده 15 اردیبهشت‌ماه جلسه‌ای با حضور وزرای ورزش، دادگستری و اقتصاد تشکیل و برندگان این دو باشگاه پرطرفدار پایتخت به صورت رسمی اعلام شوند.

نکته حائز اهمیت اینکه در بین 4 خریدار 2 باشگاه تهرانی نامی از شرکت‌های خودروسازی نبود که پیش از این بارها درباره حضور آنها در مزایده سوم خبرهایی به گوش می‌رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز