خبرگزاری کار ایران

استقلال نسبت به حریفان برتری ندارد؛

حجازی: استقلال نیاز به خانه‌تکانی اساسی دارد/مردم می‌گویند قلعه‌نویی تمام شده!

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۰۶

بازیکن و مربی سابق استقلال معتقد است این تیم در بازی‌های خود به هیچ عنوان نسبت به حریفان برتری ندارد و نمی‌تواند بازی سطح بالایی را به نمایش بگذارد.

گفت‌وگوی آتیلا حجازی با خبرنگارایلنا را در زیر می‌خوانید:

*ناکامی‌های اخیر استقلال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

گفتنی‌ها را همه گفته‌اند. متاسفانه استقلال نتوانسته نتیجه بگیرد هرچند ما امیدوار به قهرمانی بودیم اما الان کسب سهمیه آسیا هم سخت شده است. هرچند کسب سهمیه غیرممکن نیست اما خیلی سخت شده است. استقلال سه بازی مشکل دارد و شرایط برای کسب سهمیه سخت است اما امیدواریم این اتفاق بیفتد.

*قلعه‌نویی شاگردانش را بی‌معرفت خوانده است. به نظر شما معرفت در کار فنی چه تاثیری دارد؟

یک زمانی معرفت و تعصب جواب می‌داد اما در فوتبال امروزی این واژه‌ها هیچ جایگاهی ندارد و یک تیم باید از لحاظ تاکتیکی به حریفانش غلبه کند. دوران معرفت و غیرت گذشته اما بحث این است که استقلال نسبت به حریفانش اصلاً برتری ندارد. خودم فکر می‌کردم استقلال به راحتی پدیده را ببرد اما شاهد یک بازی سردرگم و بی‌برنامه از سوی استقلال بودیم و فقط در 20 دقیقه پایانی هم آبی‌پوشان به بازی مستقیم رو آوردند. پدیده در دقایقی بهتر از استقلال بازی کرد و موقعیت‌های خطرناکی هم داشت. در حال حاضر فقط باید امیدوار باشیم که تیم سهمیه بگیرد. به نظر من کلا باید یک خانه‌تکانی اساسی در استقلال انجام شود تا سال آینده بتواند این دو سال ناکامی اخیر را جبران کند.

*قلعه‌نویی تساوی خانگی تیمش مقابل پدیده را به بدشانسی تیمش ربط داده. دراین رابطه چه صحبتی دارید؟

نه، بدشانسی نیست. بدشانسی را زمانی می‌گویند که تیم پنج، شش موقعیت صددرصد را گل نکند و آن اسمش بدشانسی می‌شود اما ما از استقلال آن برتری کامل را نسبت به حریفان نمی‌بینیم که بگوییم بدشانس است و نتیجه نمی گیرد. به نظر من باید در استقلالخانه‌تکانی اساسی شود تا ناکامی‌ها را جبران کند.

*در مورد شعارهای هواداران در پایان بازی با پدیده علیه کادرفنی و بازیکنان چه صحبتی دارید؟

شعار منسوخ شده است. یک زمانی اعتراضی دارند و اعتراض خودشان را مطرح می‌کنند. کسی که طرفدار است در هر شرایطی طرفدار می‌ماند و از تیمش حمایت می‌کند. بازیکن که نمی‌خواهد بازی نکند اما زورش نمی‌رسد و برتری ندارد و نتیجه نمی‌‌گیرد. الان و با شرایط موجود کاری نمی‌شود کرد. با این وضعیت فقط باید فصل تمام شود، همه صبور باشند تا فصل آینده تغییرات ایجاد شود و ناکامی‌ها جبران شود. باید این 3 بازی را بی‌خیال باشیم چون چیزی جز اعصاب‌خردی ندارد و باید بپذیریم که این استقلال همین است که می‌بینیم و در این 3 بازی کاری نمی‌شود کرد.

*اینکه می‌گویند دوران قلعه‌نویی تمام شده را قبول دارید؟

نظری ندارم. خود مردم بهتر می‌فهمند و قضاوت می‌کنند. به هرحال چیزی که مشخص است و نیازی به صحبت من ندارد و صحبت خاصی هم در این رابطه ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز