خبرگزاری کار ایران

برای بقا باید برنده شویم؛

قدیربحری: بازی دفاعی برای ملوان معنا ندارد/ سه امتیاز دیدار با نفت را می خواهیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۷۸۴

مربی تیم فوتبال ملوان گفت: فوتبال دفاعی برای ملوان معنا ندارد و به کمک هواداران‌مان که در هیچ شهری ما را تنها نمی‌گذارند، می‌خواهیم هر سه امتیاز بازی با نفت را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد قدیر بحری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران، گفت: ملوان همیشه بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته است. نفت تهران حریف قدرتمندی است هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند. نفت برای قهرمانی و ملوان برای بقا در لیگ برتر هر سه امتیاز را می‌خواند.

وی افزود: فوتبال دفاعی برای ملوان معنایی ندارد و به کمک هواداران مان که در هیچ شهری ما را تنها نمی‌گذارد می‌خواهیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی ملوان در مورد محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: در این مسابقه جلال رافخایی را در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان مان می‌توانند به میدان بروند.

وی در مورد افت ملوان در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: طی شش هفته 14 امتیاز کسب کردیم سپس وقفه‌ای در مسابقات به وجود آمد که طی آن دو بازی در خارج از خانه داشتیم. نفت تهران هم امروز به مشکلی که ما با آن روبرو شدیم مواجه شده است. در هفته‌ای که دو مسابقه انجام دادیم و دو دیدار آن در خارج از خانه بود به مشکل خوردیم و مانع موفقیت ما شد. در دیدار مقابل استقلال بازیکنان خیلی شاداب بازی کردند و حق ما کسب پیروزی بود اما نتوانستیم برنده شویم.

مربی ملوان در مورد شانس تیمش برای کسب پیروزی عنوان کرد: تمام تلاش مان را می‌کنیم. بازیکنان باهوشی داریم و از کادر فنی قوی بهره می‌بریم. کریمی مربی با دانش و باهوشی است و با اشرافی که به مسائل تاکتیکی دارد تیم را در مسیر موفقیت قرار داده است. نکته مهم حضور هواداران ملوان است که هیچ وقت تیم خود را تنها نگذاشتند. با حضور این هواداران غیرتمند دست خالی تهران را ترک نمی‌کنیم.

فیروز کریمی سرمربی ملوان در کنفرانس مطبوعاتی تیمش به دلیل اینکه هنوز عازم تهران نشده شرکت نکرد و به جای او مربی ملوان در این نشست حاضر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز