خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر فوتبال در ایستگاه۲۷

سپاهان 3– راه آهن صفر؛‌ فرکی همسایه تونی شد/ جام‌خواهی خانگی اصفهانی‌ها

سپاهان با گل‌های لوسیانو و شریفی 3 بر صفر مقابل راه‌آهن به پیروزی رسید تا فرکی و شاگردانش همسایه تونی و تراکتورسازان شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ در ادامه روز نخست از هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18 با قضاوت داور اشکان خورشیدی تیم سپاهان‌اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان راه‌آهن بود که شاگردان فرکی این دیدار را  با 3 گل به سود خود به پایان رساندند تا به صدر جدول چنگ بزنند.

ترکیب سپاهان: شهاب گردان، علی احمدی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، سعید قائدی فر، فوزیل موسی اف، امیرحسین کریمی، محرم نویدکیا، علی کریمی، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی

ترکیب راه‌آهن: ایگور ننزیچ، فرشاد فرجی، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، بهادر عبدی، سیامک کوهنورد، موتومبا، عباس محمدرضایی، میلاد محمدی و امین منوچهری

لوسیانو پری‌یرا در دقیقه 31 موفق شد گل نخست این دیدار را به ثمر برساند تا تیمش یک بر صفر نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم اگرچه راه‌آهن بازی بهتر آغاز کرد ولی مهدی شریفی در دقیقه 60 موفق شد گل دوم سپاهان را هم به ثمر برساند تا نتیجه را 2 برابر کند و فرهاد کاظمی و تیمش عملا بختی برای کسب امتیاز از اصفهان نداشته باشند.

در دقیقه 73 لوسیانو بار دیگر گلزنی کرد تا سهم بیشتری در پیروزی زردهای اصفهانی مقابل لوکوموتیورانان داشته باشد.

سپاهان با این پیروزی 50 امتیازی شد تا همسایه تراکتورسازان در صدر جدول شود و فقط به خاطر تفاضب گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد. راه‌آهن هم با همان 22 امتیاز به دلیل تفاضل بدتر از نفت مسجد سلیمان به انتهای جدول رده‌بندی سقوط کرد.

خورشیدی به کریمی، موسی‌اف خلعتبری از سپاهان و همچنین به کوهنورد و رضائیان از راه آهن کارت زرد نشان داد.

برنامه و نتایج لیگ برتر در هفته بیست و هفتم به این شرح است:

گسترش‌فولاد تبریز صفر - صبای‌قم صفر

سپاهان اصفهان یک - راه‌آهن صفر

نفت‌ مسجد سلیمان صفر - استقلال‌خوزستان صفر

استقلال‌تهران- پدیده‌مشهد، ساعت 19:15

کد خبر : ۲۷۲۶۱۳