خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره پرسپولیس تایید کرد؛

موافقت هیات مدیره با استعفای سیاسی/نژادفلاح مسئول اجرایی ماند

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای حمیدرضا سیاسی از سمت مدیر عاملی این باشگاه موافقت کردند و در عین حال نژاد فلاح به عنوان قائم مقام امور اجرایی باشگاه را برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر کاشانی در گفتگویی کوتاه ضمن تایید این خبر اظهار داشت:پس از استعفای حمیدرضا سیاسی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره با استعفای وی موافقت کردند و آن را برای اتخاذ تصمیم نهایی، به رئیس مجمع باشگاه ارائه کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد اینکه آیا با پذیرش این استعفا، محمدحسین نژادفلاح دوباره همه کاره باشگاه می‌شود، گفت: ایشان همچنان قائم مقام باشگاه پرسپولیس هستند.

لازم به یادآوری است حمیدرضا سیاسی، پس از آزادی از بازداشت چند ماهه، در نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در روز سی‌ام فرودین‌ماه حضور یافت و در این نشست از سمت مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرد.

وی پس از پایان آن نشست در جمع خبرنگاران اعلام کرد که از سمتش در این باشگاه استعفا داده است ولی تا زمانی که استعفایش مورد موافقت قرار نگرفته، به باشگاه می‌رود، موضوعی که حواشی بسیاری را برای این تیم در روزهای گذشته بوجود آورده بود اما با تصمیم هیات مدیره دوره مدیرعاملی سیاسی در پرسپولیس پایان یافت و به نظر می رسد تا زمان واگذاری باشگاه و تعیین تکلیف خریدار جدید در مزایده 9 اردیبهشت نژادفلاح همچنان مسئولیت اجرایی باشگاه را برعهده خواهد داشت.

کد خبر : ۲۷۲۳۹۵