خبرگزاری کار ایران

حذف فولاد از آسیا ناراحت‌کننده بود

توضیحات تازه نعیم سعداوی درباره پرونده شکایت از حمید درخشان

مربی سابق فولاد خوزستان معتقد است پرونده شکایتش از حمید درخشان به دلیل مذاکره با بازیکن فولاد یکی از پرونده‌های تعجب‌آور فوتبال ایران است.

نعیم سعداوی اظهار امیدواری می‌کند تیم فولاد خوزستان بار دیگر بتواند جام قهرمانی لیگ‌برتر را بالای سر ببرد. او همچنین درباره پرونده شکایتش از حمید درخشان توضیحات تازه‌ای را ارائه رکده که گفت‌وگوی نعیم سعداوی با خبرنگار ایلنا را در این باره بخوانید:

درباره شکست فولاد مقابل السد در لیگ قهرمانان و حذف این تیم صحبت می‌کنید؟

قصد صحبت کردن در این‌باره را ندارم اما به عنوان یک هوادار فولاد، از شکست این تیم بسیار ناراحت شدم.

به قهرمانی دوباره فولاد در لیگ‌برتر امیدوار هستید؟

بله، امیدوارم فولاد باز هم با تمرکز به کار خود در لیگ ادامه دهد و بتواند دومین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر به دست آورد.

در این چند وقت درباره جدایی‌تان از فولاد صحبتی نکرده‌اید...

بله، اصلا صحبت نکردم و به هیچ عنوان هم نمی‌خواهم  در این‌باره صحبت کنم تا خدای ناکرده برای فولاد حاشیه ایجاد نشود.

حضور برانکو را در پرسپولیس موثر می‌دانید؟

برانکو شاید نتواند در کوتاه‌مدت موثر باشد اما یک مربی باتجربه و کاربلد است که فاکتورهای لازم برای مربیگری در پرسپولیس را دارد اما برای موفقیت یک تیم تنها مربی خوب کافی نیست و مجوعه عوامل مختلفی باید دست به دست هم بدهند تا یک تیم به شرایط خوبی دست پیدا کنند.

بسیاری از هم دوره‌ای‌های شما مانند یحیی گل‌محمدی و علیرضا منصوریان به مربیان بزرگ و مطرحی در لیگ‌برتر تبدیل شده‌اند. شما نمی‌خواهید سرمربیگری را تجربه کنید؟

اعتقادم بر این بوده که در طول چند سالی که مربی هستم و چه مقطع کوتاهی که در لیگ‌یک سرمربی بودم به تجربیات خوبی دست پیدا کرده‌ام و دوره‌های مختلفی را هم گذرانده‌ام. منتظرم ببینم در آینده چه زمینه‌ای برای مربیگری‌ام به وجود می‌آید. بدون‌شک از تمام تجربیاتم استفاده خواهم کرد و سعی می‌کنم برای فوتبال ایران مثمرثمر باشم.

موضوع شکایت شما از حمید درخشان به کجا کشید؟

این موضوع یکی از موارد جالب و تعجب‌آور فوتبال ایران است. در حالیکه خود ما به خاطر مذاکره غیر رسمی درخشان با یکی از بازیکنان فولاد شکایت کرده و شاکی بودیم، کمیته‌انضباطی ما و درخشان را به نسبت مساوی محکوم کرد! با این حال ما این موضوع را در دادگاه که به صورت دقیق موارد را بررسی می‌کند هم پیگیری کردیم و تبرئه شدیم و منع پیگرد برای‌ ما صادر شد.

اعتراضی نکردید؟

اعتراض خود را نسبت به حکم قبلی ارائه کردیم و قرار است کمیته‌انضباطی بار دیگر این موضوع را رسیدگی کند. جالب اینکه دوستان قبلا منکر مذاکره با بازیکن‌فولاد بودند اما حالا ثابت شده این کار صورت گرفته بوده است.

کد خبر : ۲۷۲۲۳۳