خبرگزاری کار ایران

پس از دیدار با افشارزاده مطرح شد؛

قلعه‌نویی: مشکلات بزودی حل می‌شود/نگفتم پیشکسوتان انتقاد نکنند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۵۶۱

سرمربی آبی‌پوشان تهران با بیان اینکه جلسه مفید و مثبتی با بهرام افشارزاده داشته تاکید کرد: مسئولان باشگاه قول مساعد دادند تا ظرف روزهای آینده مشکلات مالی تیم برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از جلسه صبح امروز با مدیرعامل استقلال با بیان این مطلب افزود: در این جلسه درباره نتایج اخیر استقلال و بازی‌های آینده بحث و تبادل‌نظر شد و طرفین دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند که به نظرم جلسه مفید و راهگشایی بود و باید از این جلسات استقبال کرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه نظری‌جویباری قائم‌مقام باشگاه نیز حضور داشت تصریح کرد: به اعتقاد من بخشی از نتایج تیم استقلال تحت تاثیر مسائل روحی و روانی است و مشکلات‌مالی بازیکنان باعث شده تا آنها تمرکز لازم را در بازی‌ها نداشته باشند و امتیازهای حساسی را از دست بدهیم که بخشی از صحبت‌ها پیرامون مسائل روانشناسی و روحی پیرامون تیم بود. باز هم می‌گویم مسئولیت نتایج تیم با من است و بنده پاسخگوی تمامی انتقادها و دیدگاه‌های مخالف خواهم بود. از نتایج به دست آمده استقلال رضایت ندارم و هر رتبه‌ای که در پایان فصل به دست بیاید مسئولیتش با من است.

قلعه‌نویی با اعلام اینکه مسئولان باشگاه قول دادند با کمک اسپانسر مشکلات‌مالی باشگاه و پرداخت‌های بازیکنان عملی شود، تصریح کرد: 4 هفته به پایان لیگ باقی مانده و امکان رقم خوردن هر نتیجه‌ای وجود دارد. کار ما برای قهرمانی سخت شده ولی تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نخواهیم داشت و حداقل برای کسب سهمیه آسیا خواهد جنگید.

سرمربی استقلال در مورد مشکل‌بدنی بازیکنان استقلال و موضوعی که افشارزاده هم به آن صحه گذاشته بود، گفت: معتقدم استقلال مشکل‌بدنی ندارد و با صحبت‌هایی که شد افشارزاده را متقاعد کردم . ما امسال دوندگی خوبی داشتیم و بازیکنان از نظر بدنی مشکلی ندارند و عوامل دیگری در نتایج تیم تاثیرگذار بوده است.

قلعه‌نویی درباره جلسه روز یکشنبه افشارزاده با برخی از پیشکسوتان استقلال، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در این باره صحبتی کنم، ولی فقط می‌گویم نگاه‌ها فرق می‌کند. یک زمان کسانی همچون هادی نراقی و اصغر حاجیلو با شخص بنده تماس می‌گیرند و به ما کمک فکری می‌دهند. ما نمی‌گوییم بقیه پیشکسوتان اظهارنظری نکنند. همه آنها برای ما عزیز هستند. به قول معروف احترام هر جا به مو سفیدان آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز