خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپا تاکید کرد:

خواهان اجرای عدالت در داوری هستیم/ از اشتباهات داوری لطمه خوردیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۳۲۰

مدیرعامل باشگاه سایپا البرز اعلام کرد این صحیح نیست تیمی که تماشاگر ندارد، عدالت در موردش رعایت نشده و از اشتباهات غیر عمدی داوری صدمات فراوانی ببیند.

به گزارش ایلنا، بیت‌الله رضایی در خصوص مشکلات اخیر باشگاه سایپای البز، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با وجودی که پیش از این در برخی مسابقات تیم فوتبال سایپا اشتباهات تاثیرگذاری در حوزه داوری رخ داده و بعضا این باشگاه از ناحیه قضاوت های نادرست آسیب دیده است، بنده از نگاه دیگری به این مقوله می‌نگرم و معتقدم دپارتمان داوری لیگ برتر باید نگاه عادلانه به این باشگاه داشته باشند.

وی که با سایت باشگاه سایپا گفتگو می‌کرد، افزود کارشناسی در حوزه داوری در منزلت کارشناسان داوری است، بنده به هیچ عنوان قصد کارشناسی ندارم اما معتقدم نگاه کمیته داوران به باشگاه سایپا به عنوان یک باشگاه کم تماشاگر یا بعضا بدون تماشاگر باید با عدالت بیشتری همراه باشد.

مدیرعامل باشگاه سایپا البرز همچنین افزود: تقاضای ما از داوران این است که با نگاه نافذ و دقیقی در این مقوله پر اهمیت به سایپا بنگرند تا این باشگاه از این ناحیه کمتر آسیب ببیند.

رضایی در پایان گفت: این صحیح نیست تیمی که تماشاگر ندارد، عدالت در موردش رعایت نشده و از اشتباهات غیر عمدی داوری صدمات فراوانی ببیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز