خبرگزاری کار ایران

ما بیشتر متضرر شدیم

عقیلی: پرسپولیسی‌ها برد ما را زیر سوال نبرند/تمرکز ما کسب سهمیه است، نه قهرمانی!

مدافع سپاهان معتقد است در بازی با پرسپولیس تیم آنها بیشتر از حریف در بحث داوری متضرر شده و اگر اشتباهات داوری نبود کار آنها آنقدر سخت نمی‌شد.

گفت‌وگوی هادی عقیلی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* پرسپولیس را در آزادی شکست دادید. این بازی چطور بود؟

یک بازی واقعاً زیبا و تماشاگرپسند بود. هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز تلاش کردند، هم ما و هم پرسپولیس موقعیت‌های خوبی داشتیم و در مجموع بازی خوبی بود که توانستیم ببریم و 3 امتیاز را بگیریم.

* پرسپولیسی‌ها نسبت به داوری بازی خیلی معترض‌اند. آنها معتقدند داور یک پنالتی‌شان را نگرفت، شما در این رابطه چه نظری دارید؟

من به عنوان کاپیتان تیم باید از تیم خودمان دفاع کنم. واقعیت این است که چندین رسانه با پرسپولیس هستند و می‌خواهند داوری را به نفع پرسپولیس کنند. چندین صحنه بود که باید اتفاقات دیگری می‌افتاد، خطای هادی نوروزی روی شهاب گردان اخراج داشت و حتی محرومیت هم دارد. صحنه گلی که ما خوردیم طارمی روی من خطا کرد. گل مهدی شریفی هم سالم بود که داور آفساید اعلام کرد. باید به پرسپولیسی‌های عزیز بگویم که اگر داور پنالتی هم می‌گرفت، پنالتی صددرصد گل می‌شد؟ اما گل صددرصد سالم ما را داور آفساید گرفت. پس ما بیشتر از پرسپولیس متضرر شدیم و اگر این اشتباهات نبود اصلاً نباید کار به لحظات پایانی می‌کشید تا با آن همه زحمت گل بزنیم، پس لطفاً برد ما را زیر سوال نبرند.

* در حال حاضر با 3 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین لیگ در رده‌سوم جدول هستید. چقدر به قهرمانی امیدوارید؟

تمرکز خود را روی کسب سهمیه آسیا گذاشته‌ایم و اگر هم قهرمان شدیم، چه بهتر. ما چون نمی‌خواهیم فشاری به تیم وارد کنیم، به سهمیه آسیا فکر می‌کنیم تا تمرکزمان به هم نریزد. ما به فکر کسب سهمیه هستیم، هر چند امید قهرمانی هم داریم.

* در رابطه با بازی این هفته مقابل راه‌آهن چه صحبتی دارید؟

مشکل تیم ما مثل تیم‌ملی با تیم‌هایی است که همه فکر می‌کنند بازی راحتی است. ما بازی‌های سخت را خوب بازی می‌کنیم و می‌بریم ولی در بازی با تیم‌هایی که فکرش را نمی‌کنیم ضعیف ظاهر می‌شویم. راه‌آهن در قعر جدول به سر می‌برد اما شایستگی‌های زیادی دارد که در بازی رفت مقابل ما نشان داد. اگر این مشکلات نبود راه‌آهن در قعر جدول نبود. به نظرم راه‌آهن کادر فنی خوبی دارد و بازی خیلی سختی داریم.

* اما شما در بازی‌های خانگی به تیمی باج نداد‌ید...

درست است که ما در بازی‌های خانگی نباخته‌ایم اما از تساوی‌ها خیلی متضرر شدیم. ما حاضر بودیم دو - سه بازی خانگی را ببازیم اما این تساوی‌های دردناک را نداشته باشیم.

* الان که در کورس قهرمانی هستید، در بازی خانگی به جز 3 امتیاز به چیزی فکر می‌کنید؟

ما حتی اگر بخواهیم سهمیه هم بگیریم باید 3 امتیاز را بگیریم، چون یک لحظه غفلت باعث می‌شود تیم پنجم یا ششم جدول هم بالا بیاید.

کد خبر : ۲۷۱۰۷۱