خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ اروپا

ناپولی کار گرگ ها را در آلمان یکسره کرد/ سویا به نیمه نهایی نزدیک شد

دیدارهای مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا با برتری مقتدرانه ناپولی ایتالیا بر ولفسبورگ آلمان و سویای اسپانیا بر زنیت روسیه پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از ساعت 23:35 در 4 شهر قاره سبز پیگیری شد که در یکی از دیدارهای هیجان انگیز این مرحله تیم ولفسبورگ آلمان در ورزشگاه خانگی اش 4 بر یک مقابل ناپولی ایتالیا تن به شکست داد تا شاگردان رافا بنیتس در آستانه صعود به نیمه نهایی یورو لیگ قرار بگیرند.

در این دیدار که در ورزشگاه فولکس‌واگن آرنا برگزار شد گونزالو هیگواین در دقیقه 15،  مارک همسیک (23 و 64) و مانولو گابیادینی (77) موفق شدند 4 بار دروازه نماینده ژرمن ها را باز کنند تا به دنبال شکست عجیب بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، این تیم آلمانی نیز شب تلخی را پشت سر بگذارد.

اگرچه نیکلاس بنتنر در دقیقه 80 موفق شد یکی از 4 گل خورده را پاسخ بدهد ولی کار آلمان ها در بازی برگشت آن هم مقابل 60 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل بسیار سخت خواهد بود که بتوانند این شکست را جبران و به جای تیم ایتالیایی به نیمه نهایی یورو لیگ برسند.

نتایج کامل دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به این شرح است:

کلوب بروژ صفر – دنیپرو صفر

دیناموکیف اوکراین یک – فیورنتینا یک

سویا 2- زنیت یک               

وولفسبورگ ی - ناپولی 4

کد خبر : ۲۷۰۸۳۵