خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به غیبت فیروز کریمی

خبرنگاران نشست فلاحت زاده را تحریم کردند!

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۷۹۱

خبرنگاران حاضر در انزلی در اعتراض به غیبت فیروز کریمی نشست خبری مربی ملوان را ترک کردند.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال تهران روز گذشته اعلام کرده بود امیر قلعه نویی به نشست خبری پیش از مسابقه با ملوان نمی‌رسید و خبرنگاران رسانه با آگاهی از این موضوع برای پوشش نشست خبری فیروز کریمی، سرمربی ملوان انزلی به سالن کنفرانس رفتند.

هنگامی که فرشاد فلاحت‌زاده، دستیار اول کریمی به جای وی در سالن کنفرانس انزلی حاضر شد، خبرنگاران که از این موضوع ناراحت شده بودند، سالن را به نشانه اعتراض ترک کردند.

 

اعتراض به انتخاب داور دیدار ملوان و استقلال

فرشاد فلاحت زاده مربی ملوان با وجود این‌که اکثر خبرنگاران نشست خبری وی را ترک کردند، درباره بازی فردای تیم‌اش برابر استقلال گفت: فردا محسن یوسفی و محمد آبشک را دراختیار نداریم . ما برای گرفتن ۳امتیاز به میدان می‌رویم. به نوعی ما برای قهرمانی در نیم فصل دوم می جنگیم و استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر به مصاف ما می آید.

وی ادامه داد: امیدوارم که فردا مسئولان و هوادارانمان از ما حمایت کنند و با کمک آنها بتوانیم برد شیرینی را به دست آوریم با تفکراتی که سرمربیان دو تیم دارند، نوید یک بازی جذاب و خوب را به هواداران می دهیم.

فلاحت زاده درباره انتخاب احمد صالحی برای دیدار فردا گفت: ما از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال گله مندیم چون آقای صالحی هیچوقت قضاوت خوبی برای ما نداشته است و اگر قضاوت‌های ایشان را مرور کنید همیشه در بازیهای استقلال گرایشاتی ناخواسته به رنگ آبی داشته است. صالحی انسان خوبی است ولی انتخاب وی برای بازی ما با استقلال جای تفکر دارد.

مربی ملوان درپایان گفت: امیدوارم با برد مقابل استقلال به روزهای خوب خود برگردیم و با همت مسئولان و تماشاگران بتوانیم ۳امتیاز را کسب کنیم وی دلیل نیامدن فیروز کریمی را به نشست خبری، مشکلات شخصی اعلام کرد و گفت در نشست خبری بعد از بازی فردا، کریمی حتما حضور خواهد داشت.

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و استقلال تهران ساعت 17:30 فردا در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز