خبرگزاری کار ایران

استکی در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور مربی اوکراینی را به فال‌نیک بگیریم/ جوانان بوکس حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۵۰۳

مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: حضور مربی اوکراینی در ایران تصمیمی است که گرفته شده و من از این تصمیم فدراسیون حمایت می‌کنم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هئف، پیشرفت بوکس ایران است، به همین خاطر باید دست به دست هم دهیم و به مربی اوکراینی کمک کنیم تا در کارش موفق باشد.
 
وی درباره تشکیل دو تیم ملی تصریح کرد: به نظرم تشکیل دو تیم ملی تصمیم درستی بود و همه دیدند که در این مدت چه حس رقابت خوبی بین ملی پوشان ایجاد شده بود. به غیر از امین قاسمی‌پور، سجاد محرابی و محمد نوری سایر ملی‌پوشان تیم ب بوکسورهای جوان و جویای‌نامی بودند که در مسابقات آبادان خوش درخشیدند و ثابت کردند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
 
مربی تیم ملی بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: همیشه کار با جوان‌ها برای من لذت‌بخش بوده، زیرا آنها بسیار پر انگیزه و تاکتیک‌پذیر هستند، به همین خاطر در مدتی که افتخار همکاری با تیم ملی ب را داشتم به جوانترها اعتماد کردم و نتیجه آن را هم دیدم.
 
استکی درباره مسابقات آبادان گفت: اگر ارمشی بوکسور وزن 60 کیلوگرم تیم ملی ب مصدوم نمی‌شد به احتمال فراوان یک مدال طلای دیگر برای ما به ارمغان می‌آورد و تیم ملی ب به تنهایی و بدون ادغام مدال‌ها با تیم ملی الف می‌توانست قهرمان تورنمنت آبادان شود.
 
وی ادامه داد: 4 بوکسور ما در فینال مقابل حریفان صاحب‌سبک ترک مبارزه کردند که 2 برد و 2 باخت نزدیک و با امتیاز حاصل کار آنها بود و به نظرم عملکرد تیم ملی ب در رقابت‌های آبادان قابل‌دفاع بود.
 
استکی با اشاره به مدت زمان کوتاهی که هدایت تیم‌ملی ب را عهده‌دار بود، گفت: فکر می‌کنم در این مدت عملکرد بدی نداشتیم و خروجی تیم ما خوب بود اما یک مربی برای پیشبرد اهدافش به زمان نیاز دارد. امیدوارم به مربی اوکراینی جدید تیم ملی بوکس زمان کافی داده شود تا بتواند برنامه‌هایش در تیم‌ملی پیاده کند.
 
مربی تیم ملی بوکس تصریح کرد: هر کمکی از دستم بر بیاید برای سربلندی بوکس ایران انجام می‌دهم و اگر فدراسیون بوکس بخواهد به مربی جدید تیم ملی کمک خواهم کرد.
 
وی در پایان عنوان کرد: از اعتمادی که فدراسیون‌بوکس به بنده داشت نهایت تشکر را دارم و چه به عنوان مربی و چه به عنوان یک هوادار همیشه آرزوی موفقیت بوکس ایران را دارم.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز