خبرگزاری کار ایران

اوجاقی در گفت‌وگو با ایلنا:

پارس جنوبی ملی پوشان زیادی در اختیار دارد / هدف ما قهرمانی در ارمنستان است

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی درباره تورنمنت ارمنستان گفت: این مسابقات یک اردوی تدارکاتی خوب برای ما به شمار می رود اما قهرمانی در آن برای ما حائز اهمیت است.

حسین اوجاقی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: تیم ووشوی پارس جنوبی به علت قهرمانی در مسابقات لیگ امسال، به نمایندگی از ووشوی ایران در تورنمنت بین المللی ارمنستان شرکت خواهد کرد.
 
وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم با جام قهرمانی از تورنمنت بین المللی ارمنستان به کشور باز گردیم چراکه تیم خوب و پر انگیزه ای در اختیار داریم.
 
اوجاقی ادامه داد:  از آنجایی که اکثر ووشوکاران تیم پارس جنوبی ملی پوش هستند حضور در ارمنستان می تواند یک اردوی تدارکاتی خوب به شمار برود تا بچه ها پیش از مسابقات انتخابی تیم ملی که 15 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود ، در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
 
سرمربی تیم پارس جنوبی با اشاره به مدت کم باقی مانده تا مسابقات ارمنستان گفت: تنها یک هفته در اردو حضور داریم و باید با سرعت زیادی خود را آماده مسابقات کنیم اما بچه ها به علت حضور در مسابقات لیگ که حدود یک ماه پیش به اتمام رسید در شرایط مسابقه قرار دارند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا ووشوکاران انگیزه لازم برای حضور در مسابقات ارمنستان را دارند؟ اظهار داشت: انگیزه باعث پیشرفت می شود. ورزشکار برای اینکه بتواند پیشرفت کند باید در مسابقات زیادی حضور پیدا کند و بی تردید ووشوکاران ما با تمام قوا در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.

تورنمنت بین المللی ارمنستان از سوم اردیبهشت ماه جاری در شهر ایروان مرکز جمهوری ارمنستان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲۷۰۰۸۵