خبرگزاری کار ایران

لیگ بسکتبال NBA

پیروزی شیکاگو بولز با درخشش گسول/ اورلاندو در صدم ثانیه مغلوب نیویورک شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۶۶۹

تیم‌های بسکتبال شیکاگوبولز، نیویورک نیکس، مینه‌سوتا، یوتاجاز، ممفیس و تورنتو در ادامه رقابت‌های لیگ NBA حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، NBA بامداد امروز تیم شیکاگو بولز با اتکا به بازی خوب درک رز در گارد راس و پل گسول در پست یک، موفق شد فیلادلفیا را با حساب 114 بر 107 در سالن یونایتدسنتر شیکاگو شکست دهد. گسول در این دیدار 24 امتیاز و 13 ریباند برای شیکاگو به دست آورد.

در دیگر دیدار حساس و نزدیک بامداد امروز نیویورک هم در لحظات پایانی با نتیجه 80 بر 79 برابر اورلاندو مجیک به برتری رسید. کول آلدریچ، گارد راس نیویورک در این دیدار ستاره تیم‌اش بود.

در دیدارهای دیگر هم تیم‌های مینه‌سوتا، یوتاجاز، ممفیس و تورنتو هم برابر حریفان خود به برتری رسیدند. با برگزاری این دیدارها آتلانتا هاوکس و کلیولند کاوالیرز در صدر و فیلادلفیا سونی سیکسرز و نیویورک نیکس در انتهای جدول کنفرانس شرق قرار گرفتنند.

تیم‌های گلدن استیت وریرز و ممفیس گریزلیز هم صدرنشینان و لس آنجلس لیکرز و مینه‌سوتا تیمبروولوز قعرنشیان کنفرانس غرب را تشکیل می‌دهند.  

نتایج کامل مسابقات بامداد امروز به این شرح است:

مینه‌سوتا 101 – گلدت استیت 110

یوتا 111 – پورتلند 105

ممفیس 86 – کلیپرز 95

تورونتو 107 – میامی 104

فیلادلفیا 107 – شیکاگو 114

نیویورک 80 – اورلاندو 79

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز