خبرگزاری کار ایران

مردم باید درجریان همه‌چیز باشند

ناظمی: دولت به خواست عمومی احترام گذاشت/ کی‌روش با درخواست مردم و موافقت کفاشیان ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۵۹

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش معتقد است کارلوس کی‌روش بنا به خواست مردم و موافقت رئیس فدراسیون فوتبال ایران به کار خود ادامه می‌دهد.

مازیار ناظمی که در بخشی از جلسه امروز کی‌روش و رئیس فدراسیون فوتبال حضور داشت به خبرنگار ایلنا گفت: کفاشیان نتیجه نهایی مذاکره با کی‌روش را اعلام کرد و طبق گفته رئیس فدراسیون فوتبال،  سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه می‌دهد. البته این موضوع نباید اینقدر هم بزرگ می‌شد. یک فدراسیون موفق مثل والیبال، با رفتن چهره بزرگی مانند ولاسکو به روند رو به رشد‌اش ادامه می‌دهد و بلافاصله با مربی خوب دیگری مانند کواچ به توافق می‌رسد که حاصل‌اش را همه دیدند.

وی درباره موضع وزارت ورزش و جوانان درباره مذاکره کی‌روش و کفاشیان توضیح داد : من فقط دقایقی در جلسه امروز حضور داشتم و از ابتدا هم قرار بود در این نشست کفاشیان، اسدی و کی‌روش حضور داشته باشند. وزارت ورزش مشکلی با حضور کی‌روش در تیم ملی ندارد و مذاکره با وی را به فدراسیون فوتبال سپرده است. به عبارت دیگر دولت به خواست عمومی احترام گذاشت.

ناظمی ادامه داد: البته هر اتفاقی که می‌افتد باید مردم برای مردم شفاف‌سازی شود و عموم در جریان آن قرار بگیرند. به هرحال از این‌که در فاصله یک‌ ماه و نیم به آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی آرامش به اردوی تیم ملی ایران بازمی‌گردد، خوشحالیم.

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که این وزارتخانه درباره شکایت کی‌روش از عباس ترابیان، چه موضعی دارد؟ گفت: این موضوع از حاشیه‌های فوتبال است و چنین اتفاقاتی هرگز در والیبال، بسکتبال یا هندبال دیده نمی‌شود و باید فدراسیون فوتبال ‌آن‌را مدیریت کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز