خبرگزاری کار ایران

مسئولان به تیم کمک کنند

نظرزاده: نیاز مبرم به 3 امتیاز داریم/ پدیده سقوط نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۵۵۵

دستیار علیرضا مرزبان تاکید دارد که تیم پدیده مشهد به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، علی نظرزاده در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت: ما در شرایط بحرانی هستیم و این مساله روی کیفیت فنی تیم تأثیرگذاشته است. دیروز برخی بازیکنان ما به دلیل مشکلات مالی حاضر به تمرین نشدند و ما با شرایط موجود برای بازی فردا بازیکنان را آماده می‌کنیم. با توجه به شرایط جدول هر دو تیم نیاز به 3 امتیاز بازی دارند.

وی در ادامه افزود: 3 بازیکن که دیروز تمرین را ترک کردند در اختیار باشگاه هستند و تا این لحظه برای بازی فردا غایب هستند و میثم رضاپور و رضا حقیقی هم محروم‌اند. خدری هم مصدوم است.

نظرزاده درباره اینکه احتمال سقوط پدیده به لیگ‌یک نیز تصریح کرد: ما در لیگ برتر می‌مانیم حتی اگر تعدادی از بازیکنان خود را نداشته باشیم. شک نکنید اگر مشکلات مالی پدیده حل شود باز هم بازی‌های باکیفیتی مثل نیم‌فصل اول ارائه خواهیم کرد. ما در نیم‌فصل دوم شرایط سختی داشتیم اما اگر به وضعیت تیم رسیدگی شود می‌توانیم تیم بهتری داشته باشیم.

جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای تیم پدیده نیز در این نشست خبری گفت: مشهد بعد از 5 سال در لیگ برتر نماینده‌ای دارد اما در حال حاضر دچار مشکلاتی هستیم که کار را برای ما سخت کرده است.

وی متذکر شد: از استاندار و همچنین نمایندگان مشهد در مجلس می‌خواهیم خارج از بحث‌های موجود درباره پدیده نگاه ویژه‌ای به تنها نماینده شرق ایران در لیگ‌برتر داشته باشند. در حال حاضر تماشاگران زیادی برای دیدن بازی‌های پدیده به ورزشگاه می‌آیند و مطمئن باشید با تلاش کادر فنی در لیگ برتر می‌مانیم و سال آینده با نام پدیده در لیگ‌برتر شرکت می‌کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز