خبرگزاری کار ایران

هدف ما قهرمانی و کسب سهمیه آسیاست؛

افشارزاده:6 بازی سرنوشت سازپیش رو داریم/خودم را به استقلال تحمیل نمی کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه 6 بازی سرنوشت ساز پیش رو داریم تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در بازی های باقی مانده استقلال را به جایگاهی که هواداران انتظار دارند برسانیم و در این راه مدیریت باشگاه از تیم و کادر فنی حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام افشارزاده که در حاشیه همایش ملی، فنی و تخصصی خانواده هندبال در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود : ما تیم منسجم و همدلی داریم و امیدوارم در این 6 بازی خوب مبارزه کنیم. برای باشگاه برد و باخت مهم نیست بلکه بازی جوانمردانه اهمیت دارد، ما می‌خواهیم تیم با همین انسجامی که دارد عمل کند و بازی‌های ارزشمندی ارائه دهد و در پایان لیگ بتواند انتظار هواداران را برآورده کند.و

وی در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار گفت: کرار مشکلی برای همراهی استقلال ندارد. ما باید به کرار کمک کنیم تا از این شرایط بیرون بیاید .به هر حال بازیکنان همه یکنواخت نیستند، امیدوارم کرار راهش را درست برود. 

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص وضعیت قلعه‌نویی گفت:در این 6 بازی از قلعه‌نویی حمایت خواهیم کرد اما به هر حال بحث خصوصی‌سازی و واگذاری در پیش است و باید ببینیم در آینده چه می‌شود. 

افشارزاده در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال خریداری داشته یا نه، گفت: تاکنون 3 خریدار به سازمان خصوصی‌سازی معرفی شدند ولی صحبتی با ما نکرده‌اند. 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای فصل آینده در تیم استقلال خواهید بود یا نه گفت: برای فصل آینده مطمئنا فضا تغییر می‌کند و اگر خصوصی‌سازی صورت بگیرد هیات مدیره جدید تعیین می‌شود. من دوست ندارم خودم را تحمیل کنم.

افشارزاده در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا اولویت باشگاه استقلال کسب سهمیه آسیایی است، گفت: ما هم برای قهرمانی و هم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و هر دو اولویت ما است.

کد خبر : ۲۶۸۴۱۶