خبرگزاری کار ایران

برای دیدار پرسپولیس – النصر؛

حسین عبدی به AFC معرفی شد/ تمرین امروز سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۳۱

امور اداری مربوط به معرفی حسین عبدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان سرمربی برای بازی با النصر انجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به استعفای ناگهانی حمید درخشان و زمانی که برای مذاکره توافق و ثبت قرارداد برانکو ایوانکوویچ مورد نیاز بود، حسین عبدی بلافاصله برای بازی با النصر به عنوان سرمربی تعیین شد.

بنابر اعلام بخش امور ورزش و بخش امور بین‌الملل باشگاه، اقدامات لازم برای معرفی حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم در این بازی به طور کامل انجام شده است.

حضور سرخ‌پوشان در هتل المپیک

بنابر اعلام سرپرست سرخپوشان، با توجه به اینکه تمرین امروز سرخ‌پوشان دیر هنگام انجام می‌شود، اردوی پیش از بازی قبل از تمرین، آغاز شد و طبق آنچه به بازیکنان اعلام گردید، بازیکنان ساعت 11 صبح امروز در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کردند.

تمرین امروز سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی

در پی هماهنگی‌های به عمل آمده با مجموعه ورزشی آزادی، سرخ‌پوشان تمرین امروز خود را طبق ضوابط کنفدراسیون فوتبال آسیا، در زمین برگزاری مسابقه فردا انجام خواهند داد. سرخ‌پوشان به این منظور از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کنند و تمرین از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد. حضور در تمرین برای نمایندگان رسانه‌ها در 15 دقیقه ابتدایی این تمرین آزاد خواهد بود.

 

نشست خبری ساعت 15:30

نشست‌خبری سرمربی پرسپولیس ساعت 15:30 روز سه‌شنبه 18 فروردین 94 در سالن کنفرانس سازمان لیگ می‌شود. همچنین کنفرانس خبری سرمربی و بازیکن تیم النصر از ساعت 18 سه‌شنبه در ورزشگاه‌آزادی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس، صدرنشین گروه A رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه از ساعت 18:30 میزبان تیم النصر عربستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز