خبرگزاری کار ایران

لیگ یک؛

روز توقف مدعیان/ پاس شانس صدرنشینی را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۰۰۸

تیم فوتبال پاس همدان با تساوی مقابل راهیان کرمانشاه فرصت صدرنشینی در گروه ب لیگ یک را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک ایران، امروز با برگزاری 11 دیدار دنبال شد. در حساس‌ترین دیدار گروه الف تیم شهرداری اردبیل میزبان فولاد اهواز بود که این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

فولاد با این تساوی 38 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول گروه الف باقی ماند. شهرداری هم با یک امتیازی که از این دیدار خانگی به دست آورد، با 30 امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

در دیگر دیدار گروه  الف تیم‌ها فجرسپاسی شیراز و نیروزی زمینی تهران در شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. این نتیجه وضعیت دو تیم را در جدول تغییر نداد و فجرسپاسی با 24 و نیروی زمینی با 22 امتیاز به ترتیب در رتبه‌های نهم و دهم جدول باقی ماندند.

نساجی مازندران هم با پیروزی 2 بر صفر برابر نفت و گاز گچساران در قائم‌شهر خود را به عنوان مدعی جدی صعود معرفی کرد.  نساجی با 29 امتیاز در رتبه چهارم، پشت‌سر شهرداری اردبیل ایستاد تا منتظر هفته‌های آینده بماند. نفت و گاز اما پس از این دیدار 19 امتیازی شد تا همچنان در رتبه یازدهم باقی بماند.

آلومینیوم هرمزگان با برتری یک برصفر مقابل گیتی‌پسند اصفهان جهشی چند پله‌ای با 27 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و گیتی‌پسند 25 امتیازی را به رتبه هفتم فرستاد. در دیگر دیدار گروه الف استقلال اهواز با یک گل تیم قعرنشین تربیت نوین یزد را شکست داد تا با 26 امتیاز در رتبه ششم این گروه قرار بگیرد.

درگروه ب هم تیم‌ پاس همدان در کرمانشاه برابر راهیان با تساوی یک بر یک متوف شد تا بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست بدهد. پاس با 33 امتیاز هم امتیاز با تیم مس رفسنجان است و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد. راهیان کرمانشاه هم با 19 امتیاز در رتبه دهم جدول باقی ماند.

این نتیجه درحالی به دست آمد که حساس‌ترین دیدار این گروه، بین مس رفسنجان و نفت در آبادان، با تساوی یک بر یک تمام شد تا صدر جدول گروه ب همچنان دست‌نخورده باقی بماند. نفت با این تساوی 32 امتیازی شد و با یک بازی کمتر از پاس و مس در رتبه سوم قرار گرفت.

دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و پارسه در تهران هم گلی دربر نداشت تا دو تیم به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم گروه ب باقی بمانند.

در دیگر دیدار گروه ب داماش گیلان یک بر صفر گل‌گهر را در سیرجان شکست داد. مردان شهر باران با این برد 22 امتیازی شدند و جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص دادند. سیرجانی‌ها هم با 20 امتیاز به رتبه هشتم جدول سقوط کردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز