خبرگزاری کار ایران

تیم المپیک حالا المپیکی شد؛

پایان بلاتکلیفی آزمون و جهانبخش/ امید خاکپور به ستاره های کی روش

2 ستاره جوان کی روش به تیم ملی المپیک پیوستند تا خاکپور با دستانی پر به مقدماتی المپیک 2016 برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که بحث های زیادی درباره حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش 2 ستاره درخشان تیم کی روش در جام ملت ها در تیم ملی المپیک بوجود آمد بود بالاخره این داستان با اجازه کی روش به پایان رسید تا تیم ملی المپیک از حضور این 2 بازیکن با کیفیت در مقدماتی المپیک بهره ببرد.

در این شرایط اتفاقات زیادی افتاد. برخی علت جدایی احتمالی کی روش را به نوعی با سرنوشت این 2 بازیکن ربط می دهند و به نوعی معتقدند کی روش به این دلیل دم از جدایی می زند که فدراسیون کفاشیان خواسته او را مبنی بر عدم حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید رد کرد و همین کافی بود تا مرد پرتغالی ساز جدایی را کوک کند.

حالا این مشکل به نوعی حل شد و سردار و علیرضا اجازه حضور در مقدماتی المپیک را دریافت کردند تا از سفر به اتریش باز بمانند و بازی با سوئد و شیلی را از دست بدهند؛ با این حال مساله مهمتر نحوه حضور این 2 ستاره در تیم المپیک است. آیا خاکپور که این ستاره ها را در اردوی های تیم امید در اختیار نداشته توانایی استفاده بهینه از هر 2 ستاره را دارد؟

در تیمی که شرح وظایف مشخص شده تغییری یک باره در ترکیب می تواند همانگونه که ثمراتی داشته باشد، خطراتی را نیز همراه داشته باشد. هماهنگی این دو بازیکن و مهمتر از همه عدم تمرکزی که آنها روی تیم تحت هدایت خاکپور دارند ممکن است به تیم المپیک ضربه بزند و تفاوت سطح بازی هر دو به تیم ضربه بزند.

شاید اگر کی روش در بحث فنی تیم المپیک ورود پیدا می کرد می توانستیم از شاهد درخشش این دو ستاره باشیم چراکه با اندیشه های کی روش آشنا بودند و سرمربی پرتغالی هم شناخن کافی و وافی را از این دو ستاره جوان داشت ولی حالا شرایط به کلی متفاوت است و این باعث نگرانی خواهد شد.

امیدواریم با تدابیر خاکپور شاهد درخشش سردار و علیرضا در تیم المپیک باشیم و این تیم از مرحله مقدماتی به راحتی در تهران صعود کند و در مراحل بالاتر هم بتوانند بازی های خوبی را در ترکیب المپیک ایران ارائه کنند و طلسم 40 ساله المپیک برای ایران شکسته شود.

کد خبر : ۲۶۱۶۷۴