خبرگزاری کار ایران

درصددیم به بازیکنان عیدی بدهیم؛

افشارزاده: انتظار نداشتم افجه‌ای علیه باشگاه بیانیه بدهد/کرار از کار خود پشیمان است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلال همچنان از شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به شکست تیم استقلال مقابل نفت در هفته بیست و سوم لیگ‌برتر بیان داشت: ما در این دیدار با بدشانسی‌هایی مواجه شدیم و موقعیت‌های زیاد گل را از دست دادیم. در نیمه دوم بازی خوبی را از بازیکنان استقلال شاهد بودیم اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. دروازه‌بان تیم نفت هم در این دیدار درخشان ظاهر شد و فرصت‌های بسیاری را از تیم ما گرفت.

وی با اشاره به تدابیر مدیریتی باشگاه‌استقلال برای ارتقای روحی و روانی بازیکنان گفت: تلاش می‌کنیم قبل از عید جلسه‌ای را با بازیکنان داشته باشیم و تا آن موقع پولی نیز فراهم کنیم تا به بازیکنان بدهیم. تدابیری خواهیم اندیشید که بازیکنان از لحاظ روحی ارتقا یابند و چند بازی باقی‌مانده تا انتهای لیگ را پر قدرت ادامه بدهند.

مدیرعامل باشگاه‌استقلال درباره اختلافات به وجود آمده با سعید افجه‌ای نیز بیان داشت: انتظار نداشتم افجه‌ای بیانیه‌ای علیه باشگاه صادر کند چراکه مدیریت و وزارت‌ورزش درباره او تصمیم‌گیرنده است و در این شرایط حساس لیگ انتظار می‌رفت دلسوزان واقعی شرایط باشگاه را درک کنند و دست به حاشیه‌سازی نزنند.

افشارزاده تاکید کرد: خود من به عنوان مدیرعامل باشگاه تمام تلاشم را می‌کنم تیم دچار چالش و حاشیه نشود و بیشتر سعی می‌کنیم امور باشگاه به‌خصوص مسائل‌مالی را مرتفع کنیم و یک عیدی خوب به بازیکنان بدهیم.

وی در مورد وضعیت کرار گفت: کرار اشتباهی را مرتکب شده اما از کار خود پشیمان است. ما انتظار داریم فدراسیون و کمیته‌انضباطی درباره او تخفیف بدهد.

 

کد خبر : ۲۶۰۳۹۷