خبرگزاری کار ایران

در ابتدای راه هستیم؛

حسین‌زادگان: ورزش کارگری به جایگاه اصلی‌اش نرسیده است/گسترش فعالیت‌ها در عرصه های ملی و بین المللی

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۳۳۹

سرپرست فدراسیون آموتوری ورزش کارگری گفت: حق ورزش کارگری ادا نشده و باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشیم.

احمدحسین‌زادگان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملکرد فدراسیون ورزش کارگری در سال 93 اظهار داشت: اعم فعالیت‌های ما مربوط به نیمه دوم سال 93 بود و مسابقات مختلفی را با این سیاست که رقابت‌ها در استان‌های مختلف برگزار شود، انجام دادیم ضمن اینکه در سال گذشته برای اولین بار المپیاد فرهنگی- ورزشی کارگران را در سطح کشور در استان مازندران برگزار کردیم که جا دارد از مسئولان این استان هم تشکر کنم.

وی با اشاره به تدوین و آماده سازی سرود ورزش کارگری به عنوان نمادی از ورزش کارگری کشور تصریح کرد: تاسیس کانون پیشکسوتان ورزش کارگری، راه‌اندازی ماهنامه ورزشی و کارگری هم از جمله اقدامات این فدراسیون در سال 93 بود اما باید بگویم ما در ابتدای راه هستیم و با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت وزیران کار و ورزش می توانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش کارگری باشیم.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در پاسخ به این سئوال که شرایط فعلی ورزش های کارگری را چگونه ارزیابی می‌کنید، تاکید کرد: علیرغم اهمیتی که انقلاب اسلامی برای قشر کارگری قائل است اما در حوزه ورزش کارگری توجه لازم به این قشر نشده است اما با تاکید دولت تدبیر و امید و به طبع آن دو وزیر ورزش و کار انشاالله ورزش کارگری از این خمودگی خارج شود و به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود: قشر کارگری باعث شده تا کشور در بسیاری از زمینه‌های اجتماعی به خودکفایی برسد. با دستور وزیر کار به مدیران استان‌ها، انشاالله ورزش کارگری هم در همه رشته‌ها گسترش خواهد یافت. من آینده درخشانی را برای ورزش کارگری پیش‌بینی می‌کنم.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری درباره مهمترین برنامه سال آینده این فدراسیون گفت:  سال آینده سعی می‌کنیم هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین‌المللی فعالیت های خود را گسترش دهیم. در عرصه داخلی، ورزش همگانی در همه رشته‌ها در اولویت قرار خواهد گرفت. ورزش بانوان و پیاده روی هم با کمک شرکت‌های مختلف در دستور کار است البته باید بگویم این فعالیت‌ها در کل استان‌ها خواهد بود.

وی افزود: در عرصه بین‌المللی هم مسابقات جهانی ایتالیا را داریم که امیدوارم با رفع موانع پیش‌ رو به این مسابقات اعزام شویم. درصدد هستیم در بازی‌های کارگری کشورهای اسلامی نیز حضور فعال و همه جانبه ای داشته باشیم.

حسین زادگان در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات المپیاد کارگری در حال حاضر هر دو سال یک بار برگزار خواهد شد مگر اینکه در نحوه برگزاری آن تغییری ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز