خبرگزاری کار ایران

داستان قهرمانی برای استقلال تمام نشده؛

فریبا: نصب پلاکارد در ورزشگاه نه تعیین‌کننده است، نه مهم/منصوریان جایگاه‌خوبی بین هواداران و مردم دارد

پیشکسوت‌استقلال معتقد است نصب پلاکارد روزشمار برای بازگشت منصوریان به جمع آبی‌پوشان تهران در ورزشگاه‌آزادی می‌تواند مسئله حاد و مهمی باشد چراکه این قضایا چندان تعیین‌کننده نیست.

 گفت‌وگوی بهتاش فریبا با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در مورد شکست استقلال مقابل نفت‌تهران صحبت می‌کنید؟

قبل از بازی هم گفته بودم این دیدار، بازی فنی و خوبی می‌شود و دیدیم به جهت اجرای سیستم‌ها و کارهای تاکتیکی بازی خوبی بود و سرعت بازی بالا و خطرات زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. گردش توپ هم در یک‌سوم دفاعی نفت و استقلال خوب انجام شد و بازی بیشتر در اختیار نفت بود و طبیعی هم بود چون با نبودن کرار و امید ابراهیمی باید هم همین‌طوری می‌شد و نفت باید بازی را کنترل می‌کرد و یک گل هم زد و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند.

* استقلال نمی‌توانست در این دیدار نتیجه بگیرد؟

شرایط استقلال طوری بود که کرار و ابراهیمی را نداشت و هاشم‌ بیک‌زاده هم بعد از مدت‌ها در زمین قرار گرفته بود و خوب هم نبود. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که فروزان و بیرانوند خوب عمل کردند و نفت‌تهران با استفاده از جوانی بازیکنانش و قدرت دوندگی‌اش توانست بازی را ببرد.

*با این شکست داستان قهرمانی برای استقلال تمام شد؟

نه، تمام نشده؛ 7 بازی دیگر تا پایان لیگ مانده و اتفاقات زیادی می‌افتد به خصوص اینکه نفتی‌ها درگیر آسیا هستند و شرایط‌شان سخت‌تر است، هر چند نفرات مصدوم کمتری دارند و فاصله بین نفرات آنها کم و دست مربی باز است. استقلال در بازی‌های بعدی کرار و ابراهیمی را هم دارد و می‌تواند روی بازیکنانش بیشتر حساب کند. هنوز برای گفتن تیم قهرمان زود است، همانطور که در پایین جدول هم نمی‌توان گفت چه تیمی سقوط می‌کند و نزدیکی امتیازات هیجان را تا روز آخر حفظ خواهد کرد.

* در این بازی عده‌ای برای بازگشت منصوریان به استقلال پلاکارد زده بودند و همین کار را قبلاً برای قلعه‌نویی هم انجام دادند. در مورد این اتفاقات چه نظری دارید؟

هر مربی یک‌سری طرفدار دارد و شاید طرفداران مربیان خاص برای آمدن مربی مورد نظرشان به باشگاه روزشماری می‌کنند. به نظرم این اتفاقات نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد و نه خیلی حاد و مهم باشد. به هر صورت منصوریان از پوسته استقلال است و جایگاه خوبی بین هواداران و مردم دارد. قلعه‌نویی هم بیشترین افتخارات را برای استقلال آورده و قهرمان امسال می‌تواند برای سرمربی فصل بعد استقلال تعیین‌کننده باشد.

*نصب چنین پلاکارهایی در استادیوم روی تیم فشار نمی‌آورد؟

فکر نمی‌کنم فشار بیاورد. اینها بحث حرفه‌ای شدن است وبازیکنان و مربیان اینقدر حرفه‌ای شده‌اند که تاثیری ندارد و همه جای دنیا هست.

کد خبر : ۲۶۰۲۲۹