خبرگزاری کار ایران

نفت مسجد سلیمان یک – پرسپولیس ۲ ؛

تعویض اجباری درخشان شد/ عالیشاه گلزن و گلساز نیمه نخست پرسپولیس

نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با برتری 2 بر یک سرخپوشان تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران از هفته بیست‌‌وسوم لیگ برتر فوتبال ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز شد و تیم میزبان درنیمه نخست متحمل شکست 2برصفر شد.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، سیدجلال عبدی، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، فرزاد محمدی، رضا درویشی، کیوان امرایی، کیومرث چراغی، رسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکوف

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، بابک حاتمی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، رضا خالقی فر، گابریل (12 عالیشاه)، پیام صادقیان و علی علیپور

نفت مسجدسلیمان که خطر سقوط را بشدت احساس می‌کند بازی را تهاجمی آغاز کرد اما پس از چند دقیقه پرسپولیس خود را در زمین پیدا کرد و بازیکنان این تیم به سمت دروازه حریف حرکت کردند.

دقیقه 7 فرناندو گابریل پس از برخورد شدید با بازیکنان نفت از ناحیه صورت بشدت مصدوم شد و جای خودرا به امید عالیشاه داد.

با این تعویض اجباری موتور پرسپولیس روشن شد و عالیشاه دقیقه 23 با شوتی محکم از زاویه بسته گئورگیف را تسلیم کرد.

همین بازیکن دقیقه 36 در نقش سازنده گل دوم پرسپولیس ظاهر شد. عالیشاه در ای دقیقه روی یک ضدحمله پاسی عمقی برای علیپور، پشت مدافعان پراشتباه نفت فرستاد تا این بازیکن با یک بغل‌پای ساده توپ را به قعر دروازه میزبان بفرستد.

دقیقه 43 کیوان امرایی روی یک ارسال زمینی و اشتباه خانزاده در دفع توپ، دروازه خالی پرسپولیس را با یک نوک‌پا باز کرد تا اختلاف را به حداقل برساند و نیمه نخست با حساب 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان برسد.

کد خبر : ۲۵۹۹۳۰