خبرگزاری کار ایران

حفاری را ببریم در لیگ برتر می‌مانیم؛

خوراکچی: آنهایی که از تبانی حرف می‌زنند به گذشته خود رجوع کنند/فوتسال ما پاک پاک است

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه معتقد است که فوتبال ایران کاملا پاک است و حتی یک مورد مشکوک هم مبنی بر تبانی و فساد تا این لحظه در فوتسال ایران ندیده است.

 گفت و گوی محمود خوراکچی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*درباره بازی حساسی که مقابل شرکت حفاری دارید صحبت می‌کنید؟

ما یک بازی خیلی سخت داریم و بابت بازی سخت  باید سخت کار کرد و برنامه‌ریزی قوی و تلاش زیاد داشته باشیم تا به هدف‌مان برسیم. ما یک صخره خیلی سخت مقابل خودمان داریم. شهرداری ساوه در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و الان با یک صخره محکم برخورد کرده‌ایم و باید از سد آن عبور کنیم. وقتی قرار است به یک هدف تیمی برسیم نباید فقط یک بازی را در نظر بگیریم بلکه باید برای کل مسابقات برنامه‌ریزی کنیم. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم نتیجه مورد نظرمان را بگیریم تا برای آینده برنامه ‌ریزی کنیم.

*چقدر به بقا در لیگ برتر امیدوار هستید؟

ما خطر سقوط را از روزی که به شهرداری ساوه آمدیم حس کردیم و روزی که وارد این تیم شدیم تنها تیم بدون امتیاز جدول بودیم و امیدهایمان خیلی کمرنگ بود  و باید به نتیجه بقیه تیم‌ها نگاه می‌کردیم اما الان همه چیز دست خودمان است و اگر از این صخره عبور کنیم می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم.

*درباره بحث فساد و تبانی در فوتسال که این روزها مطرح می شود چه نظری دارید؟

آنهایی که بحث تبانی در فوتسال را مطرح می‌کنند فوتسالی نیستند. کسی که از خانواده فوتسال باشد این حرف‌ها را نمی‌زند چون این مسائل پوچ و بی اساس است و تبانی در فوتسال ما اصلا تا حالا نبوده و نخواهد بود. لیگ ما جزو 5 لیگ برتر دنیاست و هیچ وقت چنین اتفاقاتی در آن نمی افتد و بهتر است آقایانی که این حرف ها را می‌زنند به گذشته خود رجوع کنند تا اینکه به دیگران تهمت بزنند. همه می‌دانند فوتسال ما پاک پاک است و نتایج درون زمین رقم می‌خورد و من به نوبه خودم این اتهامات را به شدت رد می‌کنم.

*شما تاکنون حتی یک نمونه مشکوک هم در فوتسال ایران ندیده‌اید؟

چند وقتی هست که فوتسال سالم و پاک را در لیگ ایران می‌بینیم و من تا حالا مورد مشکوکی ندیده‌ام. مربیان و بازیکنان فوتسال آنقدر پاک هستند که نمی‌توان چنین مسائلی را قبول کرد. ضمن اینکه داوران ما هم با کمترین امکانات بهترین داوری ها را کرده‌اند و همیشه آماده‌اند و به جرات می‌گویم که امسال تیم شهرداری ساوه در بازی هایش بهترین داوری ها را دیدیم و فکر می‌کنم در کل لیگ امسال فقط در دو یا سه بازی داوری‌ها مشکل داشت که نشان دهنده پیشرفت داوری ما در ایران و آسیاست.

کد خبر : ۲۵۹۸۷۵