خبرگزاری کار ایران

در صورت توافق نهایی؛

حامد حدادی به مهرام می‌پیوندد

ملی پوش بسکتبال ایران و باشگاه چینگدائو دابل استار پس از پایان قراردادش با این تیم چینی، به احتمال زیاد پیراهن مهرام را بر تن خواهد کرد.

حمیدرضا صمد‌زاده، سرپرست تیم بسکتبال باشگاه مهرام درباره زمزمه‌هایی که از حضور حامد حدادی در این تیم شنیده می‌شود، به خبرنگار ایلنا گفت: منتظر بازگشت حدادی به ایران هستیم تا با او وارد مذاکره شویم. البته او پیش از این اعلام کرده بود دوست دارد در پتروشیمی بندرامام بازی کند. ما هم به احترام حامد و باشگاه پتروشیمی، با او وارد مذاکره نشدیم.

وی افزود: از اینکه آیا حدادی با پتروشیمی به توافق نهایی رسیده یا نه، اطلاعی نداریم اما همانطور که گفتم منتظر بازگشت سنتر ارزشمند تیم ملی بسکتبال به ایران هستیم. البته ما با درنظر گرفتن شرایط مالی باشگاه با بازیکنان مذاکره می‌کنیم و امیدواریم شرایط  حضور حدادی در مهرام مهیا شود.

سرپرست مهرام در پاسخ به این پرسش که چرا این تیم در لیگ حرفه‌ای تاکنون بازیکن خارجی جذب نکرده است؟ توضیح داد: برای مهرام قهرمانی در ایران و‌ آسیا ارزشمند است اما ما از سال‌ها پیش سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه را آغاز کردیم و امسال نتیجه آن‌ را می‌بینیم. بسیاری از بازیکنان مهرام در تیم‌های پایه بازی کردند و محصول باشگاه به حساب می‌‌آیند. اینکه مهرام تبدیل به یک باشگاه سازنده شده، دستاورد کمی نیست.

صمدزاده اضافه کرد: با وجود این اگر شرایط مالی اجازه بدهد، بازیکنان خارجی هم به ترکیب مهرام اضافه می‌شوند و اگر بودجه کافی نداشتیم، با همین تیم به رقابت‌ها ادامه می‌دهیم و برای قهرمانی می جنگیم.

کد خبر : ۲۵۹۴۴۳