خبرگزاری کار ایران

در جلسه با نژادفلاح:

گابریل: تلاش می‌کنم انتظارات را برآورده کنم/نمی‌خواهم تمرکزم روی مسائل دیگری باشد

محمد حسین نژادفلاح در دیدار با فرناندو گابریل، بر حل مشکلات این بازیکن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در پی اخبار منتشره و مشکلاتی که برای فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس بوجود آمده بود، این بازیکن امروز به دعوت محمد حسین نژاد فلاح در باشگاه حضور یافت و درباره مسائل مختلف با وی به گفتگو پرداخت.

نژادفلاح در این جلسه به فرناندو گابریل گفت: از وقتی که به باشگاه آمده‌ام تمام توان و تلاشمان صرف این موضوع شده که بتوانیم در حد امکان مشکلات اعضای تیم را رفع و رجوع کنیم. بر همین اساس در شرایطی که مدتها بود پرداختی به بازیکنان نشده بود در دو، سه مقطع واریزی‌هایی به آنها داشتیم و انشاا... پرداختی‌های بیشتری نیز خواهیم داشت.

وی افزود: شما هم طبق قرارداد می‌بایست قسط اول قراردادتان را دریافت می‌کردید که نکردید. ما می‌دانیم که شما دریافتی خاصی نداشته‌اید و با مشکل مواجه شده‌اید و حل مشکل شما را وظیفه خود می‌دانیم و نمی‌خواهیم بازیکنانمان احساس کنند که کسی به فکر آنها نیست و مشکلات آنها اهمیت چندانی برای باشگاه ندارد.

نژادفلاح تصریح کرد: از شما می‌خواهم تمرکز و توان خود را در تمرینات، بازی و برآورده کردن خواسته‌های فنی سرمربی و کادر فنی کنید و مطمئن باشید که باشگاه به وظایف خود عمل خواهد کرد. شما با بازی‌های اخیر توانسته‌اید برای تیم مفید و موثر باشید و امیدواریم که همین روند را ادامه بدهید و فقط به فکر سربلندی پرسپولیس و هوادارانش باشید.

گابریل نیز در جلسه با نژادفلاح گفت: قبل از هر چیز ممنونم که مشکل ورود خانواده‌ام را حل کردید و به فکر مسائل ما هستید. از طرفی بسیار خوشحالم که تیم در بازی‌های اخیر نتیجه گرفته و کادر فنی، باشگاه، هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها از عملکردم رضایت دارند و توانسته‌ام در این مدت کوتاه تا حدودی به وظایف خودم عمل کنم.

وی در ادامه گفت: ممنونم که در جلسه امروز مشکلاتم را بررسی کردید و به خوبی می‌بینم که همواره پیگیر مشکلات تیم هستید و احساس مسوولیت می‌کنید و برای حل مشکل ما وقت و انرژی می‌گذارید. من نمی‌خواهم تمرکزم روی مسائل دیگری باشد و اطمینان می‌دهم به شما و هواداران که فقط به تمرین و بازی فکر می‌کنم و برایم اولویت اصلی ارائه بهترین بازی‌ها و نتیجه گرفتن تیم است. پس از جلسه با شما هم با آسودگی خاطر باشگاه را تر ک می‌کنم و می‌دانم که شما مشکلات ما را حل خواهید کرد. از توجه شما تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس ارائه کنم.

کد خبر : ۲۵۹۴۲۰