خبرگزاری کار ایران

با رای اعتماد اعضای مجمع؛

مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی باقی ماند/انصراف 9 نامزد قبل از رای گیری!

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۳۱۱

علی مجدآرا با کسب اکثریت آرا، بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های همگانی صبح امروز سه‌شنبه 19 اسفند به ریاست شعبانی بهار معاون همگانی وزارت ورزش در محل آکادمی ملی المپیک با حضور اعضای مجمع و 12 نامزد احراز پست ریاست فدراسیون برگزار شد که در نهایت علی مجدآرا با پشت سر گذاشتن رقبا و با کسب اکثریت آرا بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی انتخاب شد.

در این انتخابات مجدآرا 31 رای بدست آورد، برانوش نیک‌بین 9 رای کسب کرد و محمد علی قره نیز صاحب 2 رای شد. 42 نفر در این انتخابات شرکت کردند.

پیش از آغاز این انتخابات ، شروین جباریان، محمدرضا دوست محمدی، محمدحسن قادری و علیرضا صفری به نفع علی مجدآرا از حضور در انتخابات انصراف دادند.

همچنین یحیی داوودی، مهدی حیدری و مصطفی نکولعل آزاد نیز به نفع برانوش نیک‌بین کناره گیری کردند.

حسین زیبایی و فروزان زادمنش نیز بدون اعلام حمایت از هیچ کدام از کاندیداها از حضور در انتخابات انصراف دادند و در نهایت انتخابات ریاست فدراسیون همگانی میان سه کاندیدا شامل علی مجدا آرا ، محمدعلی قره و برانوش نیک‌بین برگزار شد که در پایان مجدآرا باردیگر برای یک دوره 4 ساله به ریاست فدراسیون ورزش های همگانی انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز