خبرگزاری کار ایران

اوکتاویو فارسی صحبت می‌کند؛

هاشم‌پور: مصمم هستیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم/حریفان را آنالیز کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۶۰

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید دارد برای دفاع از عنوان قهرمانی ایران در آسیا راهی جام ملت‌های قطر می‌شویم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت‌رسمی فدراسیون‌فوتبال، عباس هاشم‌پور گفت: در حال حاضر تمرین‌های پرفشاری را برای حضور در این رقابت‌ها سپری می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دوباره دفاع کنیم. مسئولیت بسیار بزرگی داریم و تمام تلاش‌مان را در این راه خواهیم کرد.

وی  ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط اوکتاویو به نظرم می‌توانیم دوباره به عنوان قهرمانی برسیم. خوشبختانه روحیه بازیکنان بالاست و روند آماده‌سازی تیم به خوبی طی شده و امیدواریم بتوانیم به توقعات مردم برای قهرمانی مجدد در آسیا پاسخ دهیم. خوشبختانه اوکتاویو حریفان را به خوبی آنالیز کرده و برای این ماموریت دشوار آماده هستیم.

هاشم‌پور در ادامه بیان کرد: تمامی شرایط برای رسیدن به عنوان قهرمانی فراهم است. دو بازی دوستانه نیز با بلاروس پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا انجام خواهیم داد و روز اول فروردین عازم قطر خواهیم شد تا از دو روز بعد رقابت با حریفان را آغاز کنیم. در این دوره از مسابقات 15 تیم در 4 گروه حضور دارند که ما در گروه چهارم با تایلند و لبنان همگروه شده‌ایم. در پایان این مسابقات 3 تیم برتر جواز حضور در رقابت‌های جام‌جهانی که تیرماه سال‌آینده در پرتغال برگزار می‌شود را پیدا خواهند کرد.

وی درباره نبود مترجم بر سرتمرینات تیم ملی گفت: خوشبختانه اوکتاویو می‌تواند با بازیکنان به زبان فارسی صحبت کند و با تشخیص وی مترجم در اردوها حاضر نمی‌شود، ولی در مسابقات مترجم در کنار تیم وجود دارد.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در اردوی گذشته رئیس‌فدراسیون بر سر تمرینات ما حاضر شد و دقایقی با کادر فنی و بازیکنان صحبت کرد که  این بازدید در روحیه بازیکنان تاثیر بسزایی گذاشت. امیدوارم این حمایت ها از تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: قبول دارم فوتبال‌ساحلی از نظر توجه بعد از فوتبال و فوتسال است، اما بازیکنان ما فارغ از این مسائل با تمام وجود برای موفقیت تیم کشورمان تلاش خواهند کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز