خبرگزاری کار ایران

استقلال یک - نفت مسجدسلیمان صفر؛

هدیه 3 امتیازی عنایتی به ژنرال/ صدر جدول رنگ‌ و بوی آبی گرفت

استقلال با تک‌گل رضا عنایتی نفت مسجدسلیمان را از پیش رو برداشت تا صدر جدول را به طور موقت در دست بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال که در آخرین دیدار از روز نخست هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان بود با تک گل رضا عنایتی حریف جنوبی خود را از پیش رو برداشت.

در این دیدار که قضاوت آن را شاهین حاجی‌بابایی بر عهده داشت دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند تا ژنرال و مکوندی با تدابیر جدیدتر پا به نیمه مربیان بگذارند.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی(خرسندنیا)، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، میلاد نوری، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و رضا عنایتی

ترکیب نفت مسجد سلیمان: گیورگی گیورگنف، سید‌جلال عبدی، سعید سالار‌زاده، حامد محمودی، محمود تیغ‌نورد، حمید بوحمدان، رضا درویشی، حمزه حدادی، دوس‌سانتوز کارلوس، الکساندر پاشنکو(فرزاد محمدی)، کیوان امرایی

رضا عنایتی در دقیقه 61 روی پاس آرش برهانی موفق شد با حضور به موقع مقابل دروازه نفتی‌ها تک گل تیمش را به ثمر برساند. این دومین گل عنایتی با لباس استقلال در لیگ‌برتر بود.

استقلال با این پیروزی با 41 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. نفت‌مسجد‌سیمان نیز با همان 19 امتیاز در جایگاه ماقبل آخر جدول جای دارد.

حاجی‌بابایی در نیمه نخست به امید ابراهیمی و عنایتی از استقلال و حمزه حدادی  از نفت مسجد سلیمان اخطار داد تا ابراهیمی بازی بعدی تیمش مقابل نفت تهران را از دست بدهد.

کد خبر : ۲۵۸۰۹۳