خبرگزاری کار ایران

پدیده‌مشهد یک – استقلال‌خوزستان یک؛

تساوی شاگردان‌مرزبان و ویسی زیر برف و باران

تقابل تیم‌های پدیده مشهد و استقلال خوزستان با تساوی دو تیم به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در نخستین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن‌الائمه تیم فوتبال پدیده‌مشهد و استقلال‌خوزستان با قضاوت احمد صالحی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب پدیده: مجتبی روشنگر، محمد نژادمهدی، اکبر صادقی، محمد غلامی، محمدرضا ناصحی، ایگور پراهیچ، مسعود نظرزاده، محمد مهدی نظری، حسین کیانی‌مقدم(قزل گچلی)، محمد صلصالی(مهدی خیری) و بهادر نسیم‌اف(مهربان)

ترکیب استقلال‌خوزستان: پرویز کریمی، محمد طیبی، مجید حیدری، موسی کولی بالی، میثم دورقی(باصفا)، مهدی مومنی، روح‌الله سیف‌الهی(چهارمحالی)، میثم مجیدی، میثم بائو، محسن بیات و سید مهدی سید صالحی

محمد غلامی در دقیقه 11 با گل عجیبی که به ثمر رساند تیم مشهدی‌ها را برنده به رختکن فرستاد تا پدیده در آستانه کسب 3 امتیاز این دیدار حساس قرار بگیرد.

در نیمه دوم ورق برگشت و مهدی مومنی در دقیقه 66 موفق شد گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان ویسی مشهد را با یک امتیاز ترک کنند.

دیدار رفت دو تیم در اهواز با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

در جدول رده‌بندی پدیده‌مشهد با 25 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد و استقلال خوزستان هم با 20 امتیاز در جایگاه  سیزدهم جدول جای گرفته است.

کد خبر : ۲۵۸۰۷۳