خبرگزاری کار ایران

مربیان باید افکار بزرگی داشته باشند؛

باقری: درخشان می‌خواهد در تبریز هم نتیجه بگیرد/پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است تیم حمید درخشان قابلیت صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

گفت‌وگوی کریم باقری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

دلیل نتایج خوب پرسپولیس در آسیا چیست؟
دقیق در جریان کار نیستم اما همه طرفداران پرسپولیس دوست دارند تیم محبوب‌شان نتیجه بگیرد. پرسپولیس هم در این 2 بازی آسیایی خوب بود و نتایج خوبی هم گرفت. امیدوارم این روند مثبت تا آخر بازی‌ها ادامه داشته باشد.

فکر می‌کردید پرسپولیس در آسیا تا این حد متحول شود؟
پرسپولیس در لیگ هم در 2 بازی آخر مقابل پدیده و صبا خوب بود و یک برد و یک تساوی به دست آورد و توانست 2 بازی خوب هم در آسیا انجام دهد. هر تیمی آرامش داشته باشد می‌تواند موفق شود. متاسفانه در پرسپولیس آرامش نبود و کادر فنی هم استرس بالایی داشت اما خوشبختانه الان شرایط بهتر شده و کادر فنی آرامش خوبی دارد. امیدوارم تیم هم خوب بازی کند و هم مقام خوبی به دست بیاورد.

بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در تبریز را چطور می‌بینید؟
همه بازی‌ها سخت است. این بازی هم برای تراکتورسازی و هم برای پرسپولیس سخت است؛ به هر حال بازی در تبریز است و تراکتورسازی می‌خواهد از میزبانی‌ خود به نحو احسن استفاده کرده و نتیجه بگیرد. پرسپولیس هم در لیگ نتیجه نگرفته و می‌خواهد در تبریز نتیجه بگیرد. در مجموع امیدوارم بازی خوبی شود.

شما عضو هر 2 تیم بوده‌اید؛ دوست دارید در این دیدار کدام تیم برنده شود؟
فرقی نمی‌کند. هر تیمی که بتوانند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند می‌تواند برنده این بازی باشد. دوست دارم هر دو تیم موفق باشند و بازی زیبایی شود تا تماشاگران از آن لذت ببرند.

درخشان اعلام کرده به قهرمانی در آسیا فکر می‌کند. نظر شما در این مورد چیست؟
مسلماً همه مربیان باید اندیشه و فکر بزرگی داشته باشند. فکر نمی‌کنم هیچ مربی در دنیا پیدا شود که بگوید نمی‌خواهد موفق شود. تیم حمید درخشان قابلیت صعود به مرحله بعد را دارد چون هم می‌تواند بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد و هم نتایج خوبی کسب کند، به شرطی که بازیکنان هم همکاری کنند چون خواسته بازیکنان هم مهم است. اگر بازیکنان چنین خواسته‌ای داشته باشند پرسپولیس موفق می‌شود اما اگر بازیکنان با همین دو برد قانع شده باشند، فایده‌ای ندارد.

آیا پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد؟
دارد، ما بازیکنان قابل و خوبی داریم. قهرمانی پرسپولیس در آسیا به این شرط امکان‌پذیر است که بازی‌های خوبش تداوم داشته باشد ولی در غیر این صورت به جایی نخواهد رسید و نمی‌تواند موفق شود.

کد خبر : ۲۵۷۶۸۵