خبرگزاری کار ایران

بنیادکار صفر – پرسپولیس یک؛

برتری یک‌نیمه‌ای سرخپوشان در تاشکند/ نوری گل زد و اخطار گرفت

تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد در پایان نیمه نخست با یک برابر بنیادکار به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بنیادکار ازبکستان و پرسپولیس ایران از گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16:30 امروز با قضاوت جینگ دانگ کیم از کره‌جنوبی در ورزشگاه تاشکند آغاز شد که در نیمه نخست سرخ‌پوشان ایران یک بر صفر برنده به رختکن رفتند.

ترکیب بنیادکار: تورائف، کومیلوف، فیلیپوسیان، میلوشویچ، شوراخمدوف، زواقی، ایبروخیموف، بکریچ، خامدانوف، شامورودوف و رشیدوف

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، بابک حاتمی، مایکل اومانیا، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه، هادی نوروزی و مهدی طارمی

دقیقه 19 ارسال بلند بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه بنیادکار روی سر عالیشاه نشست تا او در موقعیت مطلوبی طارمی را صاحب توپ کند اما شماره 17 پرسپولیس با شارژ مدافع حریف سرنگون شد تا دانگ کیم بلافاصله در سوتش بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد. محمد نوری این پنالتی را برخلاف حرکت تورائف به تور دروازه  ازبک‌ها دوخت.

در ادامه این نیمه بنیادکار برای جبران گل خورده بازی را به دست گرفت و حملات متعددی روی دروازه نماینده کشورمان انجام داد اما به نتیجه‌ای نرسید تا شاگردان درخشان برنده به رختکن بروند.

نوری در پایان نیمه نخست به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

پرسپولیس تاکنون موفق به نمایندگان‌ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا نشده و در صورت پیروزی، نخستین بردش را برابر تیم‌های ازبکی تجربه می‌کند.

 

کد خبر : ۲۵۷۳۸۲