خبرگزاری کار ایران

اعتماد به نفس بچه‌ها برگشته؛

باقری: سوشا در بهترین شرایط خود قرار دارد/مقابل بنیادکار کم نمی‌آوریم

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس گفت : سوشا مکانی در بهترین شرایط فنی ، بدنی و روحی قرار دارد . با امیدبه خدا شرمنده هواداران و ایرانیان هم نمی شویم .

به گزارش ایلنا، نادر باقری افزود برای بازی با بنیادکار شرایط خوب و انگیزه بالایی داریم. یک پیروزی خوب می‌خواستیم تا شرایط تیم احیا شود. در بازی با لخویا هم هم حریف قدرتمندی داشتیم هم نتیجه خوبی گرفتیم.تأثیر روانی این بازی خیلی زیاد بود و تیم زنده شد، الان اعتماد به نفس بچه‌ها برگشته و روحیه بالاست. بنیادکار را هم دیدیم از نظر فیزیکی خوب هستند، ما هم کم نمی‌آوریم، روز اول نتیجه خوبی گرفتند. البته در ریاض دفاعی بازی می‌کردند اما اینجا مجبور به حمله هستند و می‌خواهند ببرند و ما سعی می‌کنیم از این مسأله استفاده کنیم.

وی ادامه داد :من همیشه از گلرها حمایت کردم. سوشا الان در بهترین فرم بدنی، روحی و انگیزشی خودش قرار گرفته است. در این 3بازی اخیر عالی بود. البته این صفت عالی بودن شامل عناصر دفاعی هم می‌شود، چون یک تیم با هم گل می‌زند و با هم گل می‌خورد. مسعود همامی هم دروازه‌بان باتجربه‌ای است و در آمادگی خوبی به سر می‌برد خوب هم تمرین می‌کند ولی بالاخره هر تیم یک دروازه‌بان درون زمین دارد .

باقری در پایان به سایت رسمی باشگاه خاطرنشان کرد :در اینجا باید از هواداران تشکر ویژه‌ای کنیم. اگر آنها حمایت نمی‌کردند موفق نمی‌شدیم و تیم نمی‌توانست با گذر از آن روزهای سخت، برگردد. حالا هم به امید خدا شرمنده هواداران و ایرانیان نمی‌شویم و با یک بازی حساب‌شده، نشان می‌دهیم چه توانایی در فوتبال ایران وجود دارد .

کد خبر : ۲۵۷۳۳۲