خبرگزاری کار ایران

۱۰ سال است به ورزشگاه نرفته‌ام؛

حبیبی: فوتبال‌ما پر شده از حقه‌بازی و دروغ!/ به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم

کاپیتان‌اسبق استقلال‌تهران گفت: هر 5 بازیکن که در نظرسنجی برنامه 90 بودند لیاقت کسب محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال را داشتند.

حسن حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر تیم استقلال بیان داشت: من کاری با فوتبال ایران ندارم و مدت‌هاست اخبار مربوط به آن را دنبال نمی‌کنم اما تا آنجا که یادم هست مجیدی بازیکن خوبی بود و به او برای انتخابش تبریک می‌گویم. واقعا از این فوتبال بیزار شده‌ام. هر جا هم که می‌رویم می‌گوییم ما فوتبالیست نبودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بلایی سر فوتبال آوردند که پر از حقه‌بازی و دروغ شده؛ آنهایی که از 10-15 سال قبل در رأس فوتبال و ورزش هستند این بلاها را سر فوتبال آورده‌اند. فوتبال ما را می‌توان در حد محلات هم اداره کرد. خود من بالای 10 سال است به ورزشگاه نرفته‌ام و از تلویزیون هم فقط بازی‌های ملی را تماشا می‌کنم، آن هم به دلیل اینکه خبرنگاران تماس می‌گیرند تا نظر کارشناسی بپرسند. رده باشگاهی شاید اتفاقی خانه باشم و تماشا کنم.

سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به توانایی‌های بالای کارلوس کی‌روش در هدایت تیم ملی گفت: در دانش و علم بالای کی‌روش شکی وجود ندارد. او دارای کارنامه خوبی است اما باید توجه داشت اسباب لازم و ساختار فوتبال ما اجازه نمی‌دهد این مربی آنطور که می‌خواهد هدایت تیم ملی را انجام دهد و خواسته‌هایش در تیم ملی اجرا شود.

وی در پایان تاکید کرد: مدیریت ورزش و فوتبال ما ضعیف است و به جای دهداری‌ها، برومندها که رفتند افراد ناکارآمد آمدند و این باعث شده وضعیت فوتبال ما به این روز بیفتد.

 

 

کد خبر : ۲۵۷۳۱۰