خبرگزاری کار ایران

داوری خبر داد:

فدراسیون دوومیدانی پیگیر ویزای‌شینگن احسان حدادی و لیلا رجبی

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۰۴

فدراسیون دو و میدانی همچنان پیگیر گرفتن ویزای اروپا برای احسان حدادی و لیلا رجبی است.

به گزارش ایلنا، افشین داوری اظهار داشت: دوومیدانی خراسان‌رضوی از نظر مربی، ورزشکار و اسپانسر، در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و با نگاه مثبتی که مدیرکل ورزش و جوانان استان به این رشته ورزشی دارد، امید است به زودی کمبود زیرساخت‌های دو و میدانی نیز مرتفع بشود تا شاهد درخشش ورزشکاران خراسانی در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

وی افزود: شرایط هیئت دوومیدانی خراسان‌رضوی نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته و با صحبت‌هایی که اخیرا با رئیس هیئت استان داشتم استعدادیابی و پرورش استعدادها در سنین پایه مورد توجه ویژه قرار گرفته که این امر قطعا نتایج قابل قبولی را به دنبال دارد.

رئیس فدراسیون در ادامه حضور دو و میدانی خراسان رضوی در مسابقات ملی و بین المللی را پررنگ و انسجام یافته توصیف کرد.

داوری عنوان کرد: با توجه به هدف‌گذاری که رئیس هیئت استان برای گسترش رشته دو و میدانی در شهرستان‌های استان انجام داده، امیدواریم در آینده نزدیک به نتایج مطلوب و دلخواه خود در این زمینه دست یابد.

وی همچنین با بیان‌اینکه در حال‌حاضر بالغ بر 60 مدرسه دو و میدانی در کشور فعال است، گفت: عمده‌ترین برنامه‌های این مدارس تربیت دونده های نونهال و اجرای برنامه های آموزشی ویژه، به منظور تقویت و توسعه رشته دو و میدانی در سنین پایه می باشد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به اینکه درصدد افزایش تعداد این مدارس در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: این امر پشتوانه خوبی برای ورزش پر مدال دو و میدانی در رده سنی بزرگسالان ایجاد می کند تا بتوانیم با پرورش ورزشکاران متعدد، در میادین بین المللی خوش بدرخشیم.

داوری با اشاره به تشکیل اردوهای تیم های ملی رده های سنی مختلف اظهار داشت: اردیبهشت ماه 94 مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در قطر و خرداد ماه سال آینده نیز رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا را پیش رو داریم و امیدواریم با توجه به توانایی بالایی که ورزشکاران کشور در این رشته جذاب دارند، بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.

وی تصریح کرد: با همکاری کمیته ملی المپیک، پیگیر گرفتن ویزای شینگن ورزشکاران برای شرکت در مسابقات اروپایی هستیم که احسان حدادی و لیلا رجبی در صدر این گروه هستند تا بتوانیم تعداد ورودی های المپیک را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز