خبرگزاری کار ایران

مگر ما خواستیم این ۲ باشگاه واگذار شوند؟

بت‌کلیا: نگرانی گودرزی نوشدارو پس از مرگ سهراب است/ مشکلات فوتبال ما با لبخند حل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۷۰۱

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش تاکید کرد که نگرانی‌های وزیر ورزش برای سرخابی‌ها نوش‌دارو پس از مرگ سهراب است.

به گزارش ایلنا، یوناتن بت‌کلیا، گفت: محمود گودرزی چند روز پیش از واگذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال، ابراز نگرانی کرد اما سوال این است مگر ما خواستیم این 2 باشگاه واگذار شود؟ دولت و وزارت‌ورزش به این نتیجه رسیده بودند که باید سرخآبی‌ها به بخش‌خصوصی واگذار شود.

نماینده مردم آشوریان در مجلس نهم ادامه داد: به جای اینکه امروز وزارت‌ورزش ابراز نگرانی کند، باید در زمانی که این 2 باشگاه دولتی بود فکری به حال وضعیت‌مالی آنها می‌کردند تا چنین بدهی‌هایی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه رویه‌دولتی اداره باشگاه‌های ورزشی باعث ناامیدی مردم از فوتبال شده، افزود: صحبت‌ها و نگرانی‌های گودرزی نوش‌دارو پس از مرگ سهراب است. بهتر بود وزیر پیش از طرح وگذاری‌ها ورود می‌کرد و زیر ساخت‌هایی که عنوان می‌کند را ایجاد بعد واگذاری را کلید می‌زدند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس اظهار داشت: آن زمان که پرسپولیس در 8 ماه چندین مدیر عامل تغییر داد، وزیر ورزش کجا بود که حالا نگران وضعیت 2 باشگاه بعد از واگذاری‌ها است. به نظر بنده بهتر است وزارت بدون اعمال نظر، بر واگذاری نظارت کند تا سرخآبی‌ها به دست اهل بیفتد.

به اعتقاد این نماینده وزارت‌ورزش نباید نگران وضعیت 2 باشگاه بعد از واگذاری باشد چراکه سرمایه‌گذار هرگز دوست ندارد سرمایه و اعتبارش نابود شود، بنابراین بهترین عملکرد را خواهد داشت.

بت‌کلیا مشکل دیگر فوتبال کشور را رئیس فدراسیون این رشته عنوان کرد و گفت: بهتر است کفاشیان از فدراسیون برود. او هیچ اقدام مثبتی برای فوتبال در کارنامه کاری‌اش ندارد.

بت کلیا افزود: کفاشیان قهرمان دوومیدانی بود که به فدراسیون‌فوتبال آمد، قدمش روی چشم اما مدیریت 7 ساله او کافی است، بهتر است برای نجات فوتبال هم شده از فدراسیون برود.

عضو هیات‌رئیسه فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: با لبخند و حرف‌زدن، نمی‌توان گره‌ای از مشکلات‌فوتبال کشور باز کرد. بهتر است کفاشیان از فوتبال برود و فرد دیگری مدیریت این رشته را بر عهده گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز