خبرگزاری کار ایران

ماموریت ویژه برای مدیرعامل فوتبالی؛

انگیزه‌های متفاوت رحیمی برای مدیرعاملی راه‌آهن/ شاید علی دایی هم بیاید

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۵۵۷

انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه‌راه‌آهن در کمتر از 6 ماه پس از مدیرعاملی پرسپولیس اتفاقی جالب و در عین حال عجیب در فوتبال پرنوسان ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رحیمی که پیش از آغاز لیگ چهاردهم به عنوان مدیری باتجربه و شناخته شده در بخش‌دولتی و با اشاره و حمایت معاون وزیر ورزش به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس رسید، تنها پس از گذشت 6 هفته از لیگ‌جدید به دلیل مناقشات و بالا گرفتن اختلافات داخلی با وزارت‌ورزش از این مسئولیت کنار گذاشته شد.

با اخراج علی دایی که حمیدرضا سیاسی نقش پررنگی در برکناری او داشت، علیرضا رحیمی هم به دلیل نحوه برخوردها و رفتارهای غیر حرفه‌ای سیاسی و امضا نکردن حکم اخراج علی دایی، از اردوگاه پرسپولیس اخراج شد تا سرخ‌پوشان در همان هفته‌های آغازین لیگ دست‌خوش تغییر در رأس باشگاه و کادر فنی شد؛ اتفاقی که تبعات و پیامدهای آن تا مدت ها این باشگاه پرطرفدار را رها نکرد.

رحیمی که به عنوان مدیر عامل سابقه قهرمانی با سپاهان در لیگ‌برتر و جام‌حذفی را در کارنامه دارد در  پرسپولیس فرصتی برای پیاده‌کردن برنامه‌هایش به دست نیاورد و خیلی زود قربانی جنگ‌های علنی درونی و بیرونی در این باشگاه پرحاشیه شد .

او که به نظر می‌رسید فصل موفقی را همراه سرخ‌پوشان تجربه کند در همان ابتدای راه به دلیل بالا گرفتن اختلافاتش با سیاسی رئیس‌هیات‌مدیره از مسئولیت خود برکنار شد تا سیاسی این فرصت را پیدا کند بواسطه حمایت‌هایی که از وی می‌شد خیلی زود  پله‌های شهرت را طی کند و ابتدا به عنوان ریاست هیات‌مدیره و سپس مدیرعامل جدید، سکان سرخ‌پوشان را بر عهده بگیرد. تغییراتی که با دستگیری و اتهاماتی که چند هفته بعد به سیاسی منتسب شد، او نیز در این مسئولیت دوامی نیافت تا جایی که تا امروز این جایگاه همچنان بدون متولی مانده است.

با گذشت حدود 6 ماه از کنار گذاشتن رحیمی از مدیرعاملی پرسپولیس حالا با انتخاب دوباره او به عنوان مدیرعامل باشگاه بحران‌زده راه‌آهن به نظر می‌رسد او با انگیزه‌هایی متفاوتی این مسئولیت را پذیرفته تا بتواند توانایی‌های خود را به رخ وزارت‌ورزش و حتی باشگاه‌پرسپولیس بکشد.

او که از تجربه سال‌ها حضور در مدیریت ورزش برخوردار است حالا در باشگاهی که به نظر می‌رسد با پشتوانه نفتی‌ها مشکلات‌مالی گذشته را نخواهد داشت، می‌تواند باشگاه پرسابقه راه‌آهن را  در مقطع‌فعلی از بحران نجات دهد و همین انگیزه به تنهایی کافی است تا رحیمی را به کار و تلاش مضاعف وادارد.

او احتمالا در تجربه‌جدید مدیریتش روی گزینه‌های جدیدی هم حساب کرده که یکی از آنها می‌تواند علی دایی باشد. مربی که همراه او باشگاه‌پرسپولیس را ترک کرد و پشت علیرضا رحیمی ایستاد.

دایی که سابقه حضور در راه‌آهن و نتایج نسبتا خوب همراه این تیم را دارد انگیزه‌‌ای متفاوت است هر چند به تازگی فرهاد کاظمی سکاندار راه‌آهن شده و با این تیم شروع خوبی هم داشته است.

آیا باشگاه‌راه‌آهن با سکانداری رحیمی، در ماموریت نجات و تداوم حضور در لیگ‌برتر موفق می‌شود یا نه؛ سوالی است که در انتهای فصل باید منتظر جواب نهایی آن بود. رحیمی ماموریت دشواری را بر عهده گرفته است...

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز