اولتیماتوم مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان (ویدیو)
کد خبر :
1804750
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از شکست برابر چادرملو و از دست رفتن سهمیه آسیایی، با انتقاد از عملکرد بازیکنان تأکید کرد برخی از آنها اگر به باشگاه و هواداران احترام میگذارند، بهتر است قرارداد خود را فسخ کنند.