خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پرسپولیس- شمس آذر

پرسپولیس بهترین تیم بازی‌های خارج از خانه؛ از شمس آذر توقع نداشته باشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۱۵

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر، پرسپولیس باید فردا (سه‌شنبه) به مصاف شمس آذر برود.

به گزارش ایلنا، با توجه به حساسیت جدولی و رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر، علاوه بر هواداران پرسپولیس و شمس آذر، استقلالی‌ها هم چشم‌شان به نتیجه این دیدار خواهد بود.

با اینکه پرسپولیس در هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان با یک کامبک رویایی و همزمان شدن با تساوی استقلال مقابل نساجی، به صدر رسید اما یک امتیاز اصلا فاصله مطمئنی با آبی‌پوشان نیست و سرخپوشان باید در این بازی نیز برای پیروزی به میدان بروند.

شاید از هفته‌ها قبل تر حتی جایی که فاصله استقلالِ صدرنشین با پرسپولیس 5 امتیازی بود، همه می‌دانستند که شمس آذر رقیب چغری برای پرسپولیس در مسیر قهرمانی خواهد بود. آن‌ها در این فصل با هدایت دقیقی شگفتی ساز لیگ بودند و با اینکه لیگ را با 3- امتیاز شروع کردند، در فاصله دو هفته تا پایان لیگ به دنبال کسب جایگاه پنجم در پایان فصل هستند.

پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر 4 برد و 1 تساوی داشته، 11 گل زده و 4 گل نیز دریافت کرده که نشان می‌دهد خط دفاعی شمس آذر در این بازی، روز سختی را پشت سر خواهند گذاشت.

شمس آذر نیز در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 2 برد، 2 تساوی و 1 باخت داشته، 7 گل زده و 6 گل دریافت کرده است. آن‌ها هم اکنون با 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی به میزبانی پرسپولیس برگزار شد که این بازی با نتیجه 2-1 به سود پرسپولیس پایان یافت. گولسیانی برای پرسپولیس (2 بار) و حسین گودرزی برای شمس آذر گلزنی کردند.

شمس آذر تا این‌جای لیگ 14 بار میزبان بوده که فقط 3 بار تن به باخت داده و پنجمین تیم برتر لیگ در بازی‌های خانگی به شمار می‌رود.

پرسپولیس نیز در 14 بازی خارج از خانه 8 برد، 4 تساوی و 2 باخت داشته و بهترین تیم بازی‌های خارج از خانه به شمار می‌رود.

شمس آذر برای این دیدار محروم و مصدومی ندارد. از پرسپولیس نیز فقط وضعیت گولسیانی به دلیل مصدومیت نامشخص است.


هفته بیست و نهم لیگ برتر

سه‌شنبه 8 فروردین، ساعت 20:00

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

داور: موعود بنیادی‌فر

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز