خبرگزاری کار ایران

مطهری: ملوان امسال لیگ را شگفت‌زده کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۹۱

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی فردای تیمش برابر ملوان گفت: بازی فوق العاده سختی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با ملوان بندرانزلی اظهار کرد: بازی فوق العاده سختی خواهیم داشت. ملوان با کادرفنی خوبش آقای تارتار و میهن لو عزیز که هم از لحاظ فنی هم اخلاقی سرآمد هستند بیش از انتظار عمل کرده است. ملوان در سال جاری لیگ را شگفت‌زده کرده و تیم خوبی است.

او ادامه داد: ما تراکتوریم؛ یک تیم بزرگ که برای بهتر کردن جایگاهمان در جدول تلاش می‌کنیم و این شایستگی را داریم. امیدوارم برنده بازی باشیم. افسوس می‌خورم که هوادارانمان را در اختیار نداریم و این موضوع بدی است. بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر مثل سالن کنسرت خالی است و لطفی ندارد. در نهایت دوست دارم انرژی‌های مثبتشان را از راه دور بفرستند.

سرمربی تراکتور گفت: در دو بازی باقی مانده سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم وارد مسائل تاکتیکی هم نمی‌شوم. از روز اولی که آمدم در نهایت احترام با هواداران تراکتور رفتار کردم این تیم مال هواداران است و باید به این عزیزان احترام گذاشته شود. شما می‌دانید در آن شرایط در بازی حذفی خیلی خوب بازی کردیم. بعضی‌ها ریزبینانه بازی‌ها را تماشا نمی‌کنند و هنوز که هنوز است افسوس بازی را می‌خورم. آن پنالتی داستان خودش را داشت اما در آن بازی مستحق صعود بودیم.

او بیان کرد: احساسی شدند و حرف‌هایی زدند حق طبیعی آنها انتقاد کردن است اما با توهین مخالفم و هیچ کجای دنیا خوب نیست.

او درباره اطهار نظر شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوس درباره اینکه تا زمانی در تراکتور حضور خواهند داشت که زنوزی مالک است گفت: بازیکنان نظرتانشان را می‌گویند ولی چیزی که مهم است این است که من ایشان (زنوزی) را نه تا به حال دیدم و نه تلفنی صحبت کردم اما کسی که می‌آید از جیبش برای یک تیم هزینه می‌کند شایسته قدردانی و احترام است.

«برای این دو بازی با بازیکنان چطور رفتار خواهید کرد که تراکتور هجومی را ببینیم؟» مطهری گفت: ما واقعا تراکتور هستیم، یک تیم بزرگ و می‌جنگیم و در این دو بازی با تمام وجود کار می‌کنیم. می‌توانیم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم. بازیکنانم واقعا از هر لحاظ توجیه هستند. اگر بازی‌ها را ببینید شناور بازی می‌کنیم و میل به هجوم بیشتری داریم. سازمان دفاعی تیممان را مستحکم کردم و در چهار بازی اخیر لیگ برتر گلی دریافت نکرده‌ایم.

او درباره اظهار نظر شجاع خلیل‌زاده درباره اینکه دلیل عدم قهرمانی تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی این بود که بازیکنان تمام توانشان را نگذاشتند، گفت: نه! در این ۶ بازی بچه‌های من خیلی جنگ‌جو کار کردند و دویدند و از زمانی که من بودم این موضوع وجود نداشت. حداقل من این را به چشم ندیدم. یک جاهایی تیم از موضوعات فنی آسیب خورده ولی همیشه می‌جنگیم. تا آخرین لحظه بابت این موضوع از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

درباره آینده‌تان صحبت کنید آیا با مالکین جدید ادامه همکاری می‌دهید یا جدا خواهید شد؟ سرمربی تراکتور گفت: این دو بازی را با قدرت کامل با تراکتور هستم و الان زمان این موضوعات نیست. البته یکسری موضوعات مطرح شده و تا بعد خدا بزرگ است. صحبت دیشب من هم همین بود. اگر قرار باشد جایی همکاری کنم با گل‌محمدی کار می‌کنم. ایشان دوست و استاد بزرگوار ما هستند و باشگاه تراکتور هم در آمدنم از نظر ایشان استفاده کرد.

او درباره اینکه ملوان انتقال نقطه قوت ملوان است گفت: ۱۱ گل از مجموع ۲۹ گل ملوان در انتقال زده شده است. من هم برای این برنامه ریزی دارم و با توجه به میزبانی باید غالب و مالک بازی باشیم. باید در بازپس‌گیری توپ هم برنامه داشته باشیم و امیدواریم از این نقطه ضربه نخوریم.

سرمربی تراکتور درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: محمد حسینی و مهدی عبدی را دلیل مصدومیت و سیامک نعمتی را به دلیل چهارکارته بودن در اختیار نخواهیم داشت و بقیه بازیکنان آماده بازی با ملوان هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز