خبرگزاری کار ایران

برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور حسن یزدانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۲۱۷

چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور حسن یزدانی در روزهای 7 لغایت 18 خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای 7 لغایت 18 خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درحالی 12 گوش‌شکسته را به اردوی چهارم فراخواند که نام حسن یزدانی نابغه جویباری نیز در لیست دیده می‌شود.

حسن یزدانی بعد از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت پس از عمل جراحی کتف که ماه‌ها به طول انجامید، 28 اردیبهشت ماه به اردوی تیم ملی در مازندران رفت و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین کرد.

اما با هماهنگی سرمربی تیم ملی در پایان تمرین یک‌روزه‌اش با ملی‌پوشان بار دیگر به شهر خود بازگشت تا ادامه تمریناتش را زیر نظر فیزیوتراپ و بدنساز خود دنبال کند.

او حالا رسما به اردوی چهارم تیم ملی دعوت شده است. دارنده ۹ مدال جهان و المپیک، پس از ماه ها دوری از میادین، حالا مهیای محک خوردن در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان(17 تا 20 خردادماه) می‌شود؛ رقابتی سرنوشت‌ساز که طی آن تکلیف نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس مشخص می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی چهارم تیم ملی کشتی آزاد به این شرح است:

65 کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران)

70 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) محمدعلی عموزاد(مازندران)

74 کیلوگرم: یونس امامی (تهران)

79 کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)

86 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران)

92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور(مازندران)

97 کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران)

125 کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران)

سرمربی: محسن کاوه

مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – اباذر اسلامی

مربی بدنساز: عباس خدایاری

ماساژور: سجاد امیری

روانشناس: دکتر خسرو حمزه

سرپرست: علی روحی

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز