خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: کروس با شخصیت بزرگش از فوتبال خداحافظی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۸۳

سرمربی رئال مادرید پس از انجام آخرین بازی‌شان در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا از هافبک آلمانی کهکشانی‌ها تمجیدی ویژه کرد.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در آخرین بازی خود در رقابت‌های فصل 24-2023 لالیگا تن به تساوی بدون گل مقابل رئال بتیس دادند، پس از این دیدار درباره اینکه آیا قرار است فصل آینده هافبک انگلیسی‌اش را در پست تونی کروس به بازی بگیرد، گفت: خیر، بلینگام بهتر است که نزدیک به دروازه رقبا بازی کند. در حال حاضر بازیکنی با ویژگی‌های کروس در بازار نقل‌وانتقالات وجود ندارد و ما باید به روشی دیگر جای خالی او را پُر کنیم. ما هافبک‌هایی بسیار متفاوت و باکیفیت در اختیار داریم و فصل بعد باید با این ویژگی‌های متفاوت خودمان را وفق دهیم.

وی افزود: ارائه بازی در سطح کروس در این تیم بسیار پیچیده است. او تصمیمی بسیار قاطع (برای خداحافظی) گرفته است، چون هیچکس حتی نمی‌تواند آن را تصور کند، اما او شخصیت زیادی از خود نشان داده و خداحافظی اینگونه عالی است. تونی با شخصیت بزرگش از فوتبال خداحافظی می‌کند و تکرار می‌کنم ما خوش‌شانس بودیم که او را در رئال داشته‌ایم. فوتبال از وجود یک بازیکن بزرگ لذت برده است. هواداران در برنابئو آن خداحافظی که کروس لیاقتش را داشت، ترتیب دادند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصریح کرد: شب بسیار خوب و بسیار احساسی برای همه بود، اما ما هنوز خوش‌شانس هستیم که یک هفته دیگر از وجود کروس لذت می‌بریم (اشاره به فینال لیگ قهرمانان). بدیهی است که تونی یکی از بزرگترین‌ها بوده است. بازیکنی باکیفیت، با شخصیتی خارق‌العاده، بسیار متواضع، همیشه در خدمت تیم و انسانی بسیار نوعدوست. رئال مادرید چقدر خوش‌شانس بوده که کروس را به مدت 10 سال سال در اختیار داشته است. این یک خداحافظی بزرگ با یک اسطوره است، بازیکنی که کار خارق‌العاده‌ای برای این باشگاه انجام داده است.

کارلتو که حالا شاگردانش باید خود را آماده دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا کنند، درباره اینکه آیا با همین ترکیب اصلی به مصاف دورتموند خواهند رفت، تصریح کرد: من یک هفته برای فکر کردن در این خصوص وقت دارم. هنوز تردیدهایی وجود دارد، اما ما خودمان را برای دیدار فینال آماده خواهیم کرد و سعی می‌کنیم به پیروزی برسیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز