خبرگزاری کار ایران

روز سخت لژیونر ایرانی در لیگ برتر روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۴۲

اورنبورگ روسیه با در اختیار داشت محمد قربانی، امروز در جدالی حساس از هفته پایانی لیگ برتر باید برای بقا در لیگ برتر تلاش کند.

به گزارش ایلنا، لیگ برتر روسیه امروز با برگزاری دیدارهای‌ هفته سی‌ام به پایان می‌رسد و  تیم اورنبورگ روسیه که محمد قربانی لژیونر ایرانی را در اختیار دارد، باید برای فرار از ناحیه سقوط برای پیروزی به میدان برود.

این تیم که هم اکنون با 30 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد، باید با سه تیم دیگر برای قرار نگرفتن در منطقه پلی‌آف سقوط رقابت کند و برای این امر نیاز به پیروزی در دیدار امروز خود برابر اسپارتاک موسکو دارد.

اورنبورگ هفته پیش در جدالی حساس و مهم با رقیب مستقیمش به تساوی رضایت داد، این بازی با نتیجه 3-3 به اتمام رسید که یکی از گل‌های اورنبورگ را محمد قربانی به ثمر رساند.

حال در فاصه ساعاتی مانده تا آخرین بازی این تیم در پایان فصل، سرمربی اورنبورگ امیدوار است بازیکن ایرانی تیمش در این بازی سخت عملکرد مثبتی بر جای بگذارد.

تیم قربانی در صورت پیروزی برابر اسپارتاک موسکو به طور قطعی در لیگ باقی خواهد ماند اما در صورت تساوی  یا باخت، بقای این تیم به اما  اگر کشیده می‌شود و در صرت پیروزی رقبایش، در منطقه پلی‌آف سقوط قرار می‌گیرد و باید برای ماندن در لیگ برتر مسابقه حساس دیگری را از سر بگذراد.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز